انتشار تصاویر بیشتر از گلکسی A9 سامسونگ با تایید دوباره مشخصات

گوشی هوشمند گلکسی A9 سامسونگ با نام مدل تجاری SM-A900 می‌دانیم که به زودی در آینده نزدیک شاهد رونمایی از آن خواهیم بود به لطف صفحه نمایش سوپر آمولد 6 اینچی 1080p خود یکی از بزرگترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ تا به امروز خواهد بود.

1

حالا مطابق معمول تمام گوشی‌های هوشمند، با دریافت تائیدیه استاندارد TEENA چین توسط این گوشی هوشمند که نشان از آمادگی عرضه آن در این کشور دارد، تصاویر بیشتری از آن به بیرون درز کرده و مشخصات فنی آن نیز دوباره مورد تائید قرار گرفته‌اند.

گوشی هوشمند گلکسی A9 دیگر حالا مطمئناً مشخص شده که از ابعادی برابر با 161.7 در 80.9 در 7.4 میلیمتر و وزنی برابر با 200 گرم برخوردار است و مانند نسخه 2016 گوشی‌های هوشمند گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 از بدنه‌ای فلزی برخوردار خواهد بود.

Samsung-Galaxy-A9

پردازنده 8 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 620 و یا شاید 652، 32 گیگابایت حافظه داخلی با درگاه کارت حافظه میکرو اس.دی، حسگر اثر انگشت و اندروید 5.1.1 آب‌نبات چوبی از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است که به یک باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی مجهز است و از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند و سنسورهای 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی را در خود جای داده است.

هنوز مشخص نشده که سامسونگ چه قیمتی را برای این گوشی هوشمند در نظر خواهد گرفت و چه زمانی را دقیقاً برای عرونمایی و البته عرضه آن در نظر گرفته است و مطمئناً به محض انتشار خبر جدید در مورد این گوشی هوشمند آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سیب می‌گوید

    یعنی بیاد رو هوا میزنمش تمام کرد حق موبایل رو سامسونگ