نقشه راه اپراتور چینی از عرضه گلکسی اس 7 در اسفند ماه و آیفون 4 اینچی در ابتدای بهار سال آینده خبر دارد

همان‌گونه که در جریان هستید، شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در اکثر کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه برای مجاب کردن خریداران بیشتر، محصولات خود را تحت قراردادهای هوس برانگیزی به کمک اپراتورهای مخابراتی آن کشور راهی بازار می‌کنند. در همین رابطه به تازگی یکی از اپراتورهای تلفن همراه در چین سهواً و یا عمداً نه تنها وجود آیفون 4 اینچی را تایید کرده بلکه از معرفی قریب‌الوقوع آن نیز خبر داده است.

0

بر اساس اطلاعات مسیر حرکت سال آینده اپراتور مورد بحث، آیفون 7 سی که مدت‌ها شاهد درز اطلاعاتی پیرامون آن بودیم از نمایشگری 4 اینچی با رزولوشن 640 در 1136 پیکسل بهره خواهد برد که چگالی تصویر 325 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. در سوی دیگر انتظار می‌رود قلب این محصول را تراشه A9 در کنار 2 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

به گفته این منبع، آیفون 7 سی دارای دوربین 8 مگا پیکسلی بوده و همچون نسل کنونی از فناوری فورس‌تاچ پشتیبانی خواهد کرد؛ می‌توان پیش‌بینی کرد که این محصول با بدنه‌ای فلزی در رنگ‌های نفرهای، مشکی و طلایی در ابتدای بهار سال با قیمتی بیشتر از 463 دلاری راهی بازار شود. در حالی که تا پیش از این انتظار می‌رفت نسخه 4 اینچی آیفون با نام 6c تولید گردد، اطلاعات جدید خبر از بازطراحی کلی دستگاه و نه صرفاً کوچک‌سازی نسل‌های پیشین می‌دهند. در هر حال با صرف نظر از نام انتخاب شده برای آیفون 4 اینچی جدید، اپل خود را برای عرضه آن در فروردین‌ماه سال آینده آماده می‌کند.

در گوشه دیگر از این سند به این نکته نیز اشاره گردیده که عرضه رسمی پرچم‌دار بعدی سامسونگ با نام گلکسی اس 7 از اسفندماه با قیمت 463 دلار در کنار نسخه جدید گلکسی A7 و A5 با برچسب‌گذاری 231 تا 463 دلاری  آغاز خواهد شد و این یعنی اینکه یحتمل از این محصولات در نمایشگاه CES 2016 رونمایی خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.