تماشا کنید: ویدئو منتسب به نمونه اولیه و پروتوتایپ آیفون 7 اپل

صبح امروز ویدئویی منتسب به طرح اولیه و پروتوتایپ آیفون 7 اپل در اینترنت منتشر شده است که با توجه به پوشش شخص حاضر در فیلم، ظاهراً در شرکت فاکس‌کان فیلمبرداری شده است که البته نمی‌توان آن را چندان جدی گرفت چرا که سازنده این فیلم بسیار تلاش کرده تا آن را واقعی نشان دهد.

0

همانطور که اشاره کردیم فیلمبردار این فیلم بسیار تلاش کرده این فیلم واقعی به حساب بیاید. نکته جالب اینکه در این فیلم صدای هشدار (Hey!) یک نفر نیز شنیده می‌شود که این فکر را به ذهن متبادر می‌کند که این فیلم در یک مکان تصو. یبرداری ممنوع فیلمبرداری شده و نگهبان حاضر در صحنه متوجه ماجرا شده است! و در زمان شنیدن صدا می‌توانید لوگو شرکت فاکس‌کان را ببینید.

اگر از اتهام ساختگی بودن فیلم بگذریم و به سراغ گوشی حاضر در فیلم برویم با یک گوشی بدون دکمه هوم و حاشیه صفحه نمایش و سنسور دوربین واقع در وسط قاب پشتی (بدون فلش!) و همچنین دوربین سلفی واقع در وسط قاب جلویی روبرو هستیم که با توجه به سابقه طراحی اپل استفاده از چنین طراحی کاملاً ساختگی بودن ویدئو را ثابت می‌کند.

پیش از این و در آیفون‌های قبلی تصاویر درز کرده که حتی برخی زا آنها مدعی بودند از داخل فاکس‌کان به بیرون درز کرده‌اند حداقل برخی مشخصه‌های همیشگی آیفون مانند خط آنتن و.. را در خود داشتند و با این مشخصات اصلاً نمی‌توان در مورد واقعی بودن این نمونه اولیه بحث کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.