لامبورگینی در اندیشه 5 نسخه متفاوت از سوپر خودرو اوراکان است

لامبورگینی با ارائه حداقل پنج نسخه اوراکان در طول عمر این مدل ماشین، مطمئن می‌شود که برای هر مشتری بالقوه، حداقل یک اوراکان به‌علاوه یک خودرو با عملکرد بهتر وجود داشته باشد. شاید رئیس این شرکت آقای Stephan Winkelmann قصد خروج از لامبورگینی را داشته باشد، اما صحبت‌هایی در مورد آینده کرده است.

0

Winkelmann تأیید کرده که لامبورگینی در حال توسعه یک اوراکان سرسخت‌تر است. وی می‌گوید: مطمئناً خودرویی خواهد بود که سریع‌تر و سبک‌تر حرکت کند. عکس‌هایی که از تست این مدل در اردیبهشت سال جاری منتشر شد، تغییراتی در عقب و پوشش ماشین را نشان می‌داد که به تغییر مکان لوله‌های اگزوز اشاره داشت. ممکن است کمپانی نسخه‌ای با سقف تاشو از LP580-2 شگفت‌انگیز که در بالا می‌بینید را هم ارائه دهد.

03-2016-lamborghini-huracan-lp580-2-fd-1

رئیس فعلی لامبورگینی جزئیاتی در خصوص دیگر نسخه‌های اوراکان مطرح نکرده است، اما امکان وجود مدل‌های دیگر را مطرح نمود. وی گفت: ممکن است مشتقات بیشتری از این خودرو در طول چرخه عمرش تولید بشود. ما ایده‌های زیادی داریم که از الآن برنامه‌ریزی شده‌اند، اما هرچه بیشتر فکر می‌کنیم ایده‌های بیشتری هم مطرح می‌شوند.

لامبورگینی با اضافه کردن نسخه‌های بیشتری از اوراکان پرطرفدار و قبل از عرضه Urus در حدود سال 2018 میلادی، می‌تواند فروش خود را بهبود بخشد. کمپانی در سال 2014 به رکوردی در فروش دست‌یافت و ممکن است امسال به نتایج بهتری هم دست پیدا کند.

autoblog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.