یک تیم 800 نفره در اپل در حال کار بر روی ماژول دوربین آیفون هستند

چه آیفون را دوست داشته باشید یا نه، باید قبول کنید که اپل در قسمت دوربین، همواره کیفیت خوبی را در تصاویر دوربین آیفون به مشتریانش عرضه کرده است. شاید در مقایسه با گزینه‌های موجود دیگر بهترین دوربین نباشد، اما کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهد.

1

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که علت این کیفیت خوب چیست؟ مشخص شده که اپل در حدود 800 نفر را در قالب یک تیم برای کار بر دوربین آیفون در نظر گرفته است. این مطلب تاکنون بنا به مصاحبه Charlie Rose با Tim Cook و چند مدیر دیگر در اپل عنوان شده و مشخصا در مصاحبه کوک در برنامه 60 Minutes، مشخص شده که اپل 800 نفر کارمند را به کار بر دوربین آیفون اختصاص داده است.

توجه کنید که این 800 نفر اشخاصی نیستند که شاید در اپل به کارهای دیگری هم مشغول باشند، بلکه 800 کارمندی هستند که تنها بر تکنولوژی دوربین آیفون متمرکز شده‌اند. این تیم توسط Graham Townsend رهبری می‌شود. وی Rose را به بازدید از آزمایشگاه تست دوربین آیفون برد و به او نشان داد که اپل چگونه عملکرد دوربین‌ها را تحت شرایط مختلف بررسی می‌کند.

شاید فکر کنیم که 800 نفر زیاد از حد است یا خیر؟ اما همان‌طور که اشاره شد، دوربین آیفون همیشه عملکرد خوبی داشته و مشخصاً اپل کار درستی انجام داده است. صحبت‌هایی درباره اینکه اپل قصد بررسی ترکیب دوربین‌های دوتایی را برای آیفون‌های آینده دارد شده است، اما صحت این مطلب هنوز معلوم نیست. با وجود 800 نفر که تنها وظیفه بهبود تکنولوژی دوربین را بر عهده دارند، مطمئناً اپل راهی پیدا خواهد کرد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. همایون می‌گوید

    والا من آیفون دارم به نظر من تناسب 800 نفر رو با دوربین آیفون که مقایسه کنیم می بینیم که اپل پولشو داره میریزه دور … اونقدرها هم این دوربین با کیفیت نیست.