شایعه: ذن‌فون 3 ایسوس از حسگر اثر انگشت بهره خواهد برد

مدتیست که شایعات از در دست توسعه بودن گوشی هوشمند ZenFone 3 ایسوس خبر دارند و حالا بنابر آخرین شایعات منتشر شده ایسوس برای اولین بار در این گوشی هوشمند از حسگر اثر انگشت بهره خواهد برد.

0

نمی‌توان کتمان کرد که ایسوس اگرچه چند وقتیست که با عرضه چند مدل جدید سعی دارد در بازار تلفن همراه خودی نشان دهد اما می‌توان گفت همچنان نمی‌توان محصولات این شرکت را در مقایسه با سایر رقبای مطرح بازار جدی گرفت.

حالا بر اساس شایعات منتشر شده گوشی هوشمند ذن‌فون 3 ایسوس که ظاهرا در میانه سال آینده میلادی یعنی چیزی در حدود خرداد و تیر سال آینده به بازار معرفی خواهد شد یک گوشی هوشمند پرچمدار است که ایسوس سعی داشته به معنای واقعی کلمه آن را به عنوان یک پرچمدار به بازار معرفی کند. این گوشی هوشمند علاوه بر قابلیت‌های جدیدی که در ان گنجانده شده ظاهرا از حسگر اثر انگشت نیز بهره می‌برد که در نوع خود اولین گوشی هوشمند ایسوس مجهز به این قابلیت خواهد بود.

ذنفون 2 ایسوس
ذنفون 2 ایسوس

اگرچه ایسوس پیش از این جری شن مدیرعامل ایسوس در اسفندماه گذشته به تصمیم این شرکت برای استفاده از این قابلیت در گوشی‌های هوشمند خود اشاره کرده بود اما ظاهرا ایسوس برای بکارگیری آن دچار تاخیر فراوانی شده است، چرا که حالا تقریبا حتی برخی از گوشی‌های میان‌رده بازار نیز به این قابلیت مجهز هستند و نمی‌توان از آن به عنوان عنصر جذاب و محرک برای بازاریابی بهره برد.

به هر حال اگر حسگر اثر انگشت موضوع اصلی پرچمدار بعدی ایسوس باشد و این شرکت نتواند قابلیت چشمگیری را برای کاربران در آن عرضه کند بعید می‌توان دانست که اوضاع برای این شرکت در این بازار که رقبا هر چند ماه یک قابلیت جدید به محصولات خود اضافه می‌کنند، تغییری کند!

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.