Microsoft Apps یک اپلیکیشن اندرویدی برای یافتن سایر اپلیکیشن‌های اندرویدی مایکروسافت است

کاربران اندرویدی به اندازه‌ای غرق در اپلیکیشن‌های اندروید هستند که گاهی فراموش می‌کنند مایکروسافت نیز بیکار ننشسته و اپلیکیشن‌های مختلفی برای اندروید منتشر کرده است، به منظور اینکه این اپلیکیشن‌ها راحت‌تر در دسترس باشند مایکروسافت اپلیکیشنی برای پیدا کردن آنها ساخته است.

0

مایکروسافت اخیراً سیاست‌های خود را تغییر داده و سعی دارد حضور پررنگ‌تری در اندروید داشته باشد به همین منظور لشکر اپلیکیشن‌های خود را راهی کارزار اندروید کرده است. جالب است بدانید این غول نرم‌افزاری چیزی بیشتر از 80 اپلیکیشن مختلف اندرویدی دارد.

ناگفته نماند که ممکن است تمامی این تعداد اپلیکیشن‌ها توسط مایکروسافت از ابتدا ساخته نشده باشند اما اکنون در زیر پرچم مایکروسافت به توسعه خود ادامه می‌دهند، برای نمونه می‌توان به اپلیکیشن‌ برنامه ریزی شخصی معروف Wunderlist و تقویم خوش‌آتیه Sunrise Calendar اشاره کرد.

Microsoft-Apps

اپلیکیشن‌های مایکروسافت به هر تعداد هم که باشند باز هم در دریای اپلیکیشن‌های اندرویدی غرق می‌شوند و مایکروسافت به همین منظور اپلیکیشنی ساخته تا محصولات این شرکت در اندروید به راحتی جستجو شوند.

این ابزار، مایکروسافت اَپز (Apps) نام دارد و رابط کاربری بسیار ساده آن که از طراحی متریال دیزاین بهره می‌برد باعث شده تا جستجوی اپلیکیشن‌های مایکروسافتی در پلتفرم اندروید بسیار راحت انجام شود.

اپلیکیشن مایکروسافت اَپز تنها دو تَب دارد، قسمت اپلیکیشن‌های محبوب و قسمت اپلیکیشن‌های دسته‌بندی شده. پر واضح است که در قسمت اپلیکیشن‌های محبوب می‌توان با نگاهی کوتاه اپلیکیشن‌هایی را که بیشتر دانلوده شده‌اند را مشخص کرد و در قسمت دسته‌بندی نیز بر اساس کاربرد اپلیکیشن مورد نظر به دنبال آن بگردید.

ضربه انگشت بر روی عنوان اپلیکیشن، کاربر را به گوگل پلی استور برای دانلود آن هدایت می‌کند. مایکروسافت ید طولایی در تولید نرم‌افزار دارد و نمی‌توان به راحتی از کنار اپلیکیشن‌های ساخت این شرکت گذشت، به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را دانلود و در میان محصولات نرم‌افزاری ساخت دست مایکروسافت که برای اندروید نوشته شده است گشت و گذار داشته باشید.

Download-at-Google-play

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.