نسخه 128 گیگابایتی گلکسی نوت 5 با عنوان “نسخه زمستان” در کره جنوبی عرضه شد

بیست و دوم مرداد ماه بود که سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس رونمایی کرد اما در کمال شگفتی از نسخه 128 گیگابایتی خبری نبود این در حالی بود که در زمان عرضه گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج نسخه 128 گیگابایتی آن را نیز رونمایی کرده بود.

2

اما حالا بالاخره سامسونگ عرضه این نسخه پرحافظه گلکسی نوت5 را از سرزمین مادری خود، کره جنوبی آغاز کرده است. سامسونگ این نسخه از گلکسی نوت 5 را با نام نسخه زمستانه (Winter Edition) عرضه کرده و عرضه آن از طریق بزرگترین اپراتورهای کره‌جنوبی یعنی SK Telecom و KT به قیمتی در حدود 846 دلار و در دو رنگ طلایی پلاتینیوم و نقره‌ای تیتانیوم که بنابر اعلام سامسونگ دو رنگ محبوب این گوشی هوشمند هستند، آغاز شده است.

The-Samsung-Galaxy-Note-5-now-has-a-128-GB-version

نسخه 128 گیگابایتی گلکسی نوت 5 سامسونگ ظاهرا به جز حافظه بالاتر خود هیچ تفاوت سخت‌افزاری با نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی قبلی ندارد.
سامسونگ هنوز هیچ چیزی در خصوص عرضه این نسخه در سایر بازارهای جهانی اعلام نکرده اما به نظر می‌توان به عرضه ان در سایر بازارها از جمله ایران امیدوار بود اگرچه مطمئنا شاهد تفاوت قیمت چشمگیر آن خواهیم بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. A می‌گوید

    بی صاحب به همه کشورا بدن دیگه ۳۲ گیگش که ۸ گیگش از اول پره میمونه ۲۴ گیگ اون با چند بار فیلم گرفتن با اون دوربین فوق العاده ای که داره پر میشه ۶۴ گیگشم که هرچی دنبال گشتم نتونستم پیدا کنم تو شمال

  2. محمد حسینی می‌گوید

    من 32 رو دارم هرکاری کنم حافظش فول نمیشه???الان اگه 128 رو بگیرم چی؟؟????