آپدیت ویندوز 10 موبایل گوشی‌های مجهز به ویندوزفون 8 تا سال 2016 به تعویق افتاد

مایکروسافت مدتی است وعده داده تا گوشی‌‌های مجهز به ویندوزفون 8 را به نسخه جدید ویندوز 10 موبایل آپدیت کند؛ اما از قرار معلوم کاربران برای دریافت این آپدیت جدید تا سال ۲۰۱۶ باید صبر کنند.

0

این‌گونه که پیداست مایکروسافت قصد ندارد از پلتفرم سیستم‌عامل موبایل خود دست بکشد و اعلام کرده بود تا گوشی‌های مجهز به ویندوزفون ۸ و بالاتر را تا اواسط ماه آینده به ویندوز ۱۰ موبایل آپدیت می‌کند اما ظاهراً محاسبات این شرکت برای انتشار آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل درست از آب در نیامده است، به همین علت امروز در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که چشم کاربران ویندوز فون ۸ و بالاتر تا چند ماه دیگر به آخرین نسخه ویندوز موبایل مایکروسافت روشن نخواهد شد.

در حال حاضر مشخص نشده که دلیل این تاخیر چیست و آیا عمداً مایکروسافت آپدیت ویندوز 10 موبایل خود را با تاخیر منتشر می‌کند یا اینکه واقعاً دلیل فنی پشت این امر وجود دارد. با این حساب به غیر از کاربرانی که مجوز نصب ویندوز ۱۰ موبایل را از طریق برنامه Windows Insider مایکروسافت دریافت کرده‌اند و کاربران گوشی‌های جدید لومیا 950، لومیا 950 XL و لومیا 550، سایر دارندگان گوشی‌های لومیا برای آپدیت ویندوز جدید یکی دو ماه دیگر باید صبر کنند.

گوشی‌های لومیا ۹۳۰، لومیا ۸۳۰، لومیا ۷۳۵، لومیا ۶۴۰ ایکس‌ال، لومیا ۶۴۰، لومیا ۵۴۰، لومیا ۵۳۵، لومیا ۵۳۲، لومیا ۴۳۵ و لومیا ۴۳۰ از محصولاتی هستند که مایکروسافت وعده داده سیستم‌عامل‌ آنها را به ویندوز ۱۰ موبایل آپدیت کند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.