گوگل ممکن است نام نسخه بعدی اندروید را در یک نظرسنجی آنلاین از کاربران انتخاب کند

سیستم‌عامل اندروید در هر نسخه تغییرات زیادی را شاهد است که یکی از این تغییرات نام آن است، این نام‌ها تاکنون توسط گوگل انتخاب می‌شدند اما از قرار معلوم گوگل ممکن است انتخاب نام نسخه اندروید بعدی را از طریق نظر‌سنجی آنلاین به کاربران واگذار کند.

1

ساندار پیچای، مرد شماره یک گوگل، در مسافرت کوتاهی که به کشور هفتاد و دو ملت، هندوستان داشت نتوانست جلوی زبان خود را بگیرد و اطلاعاتی را در خصوص نسخه بعدی اندروید فاش کرد. بر اساس گفته‌های این مدیر خوش‌فکر، ممکن است تمامی کاربران در انتخاب اسم نسخه بعدی اندروید دخیل باشند.

این صحبت‌ها که در حین مکالمه اینترنتی پیچای بین کالج هندوستان و دانش‌آموزان دبیرستانی مطرح شد، پیچای اشاره کرد که برای این‌کار ممکن است نظر سنجی آنلاینی ترتیب بدهند. ساندار پیچای تاکید کرد که نسخه بعدی اندروید باید با حرف N شروع شود و جالب اینجاست که اگر تعداد دانش‌آموزان هندی شرکت کننده در این نظر سنجی بیشتر از سایرین باشد ممکن است نامی هندی برای نسخه‌ بعدی اندروید در نظر گرفته شود.

برگزاری نظرسنجی آنلاین ممکن است نقش چاقوی دولبه را بازی کند، از یک طرف اشتیاق زیادی برای انتخاب اسم نسخه جدید اندروید از جانب کاربران وجود خواهد داشت اما اگر این اشتیاق به خوبی مدیریت نشود ممکن است این نظر سنجی در مسیر مناسبی قرار نگیرد. برای نمونه ممکن است نامی دور از شان و مقام یک سیستم‌عامل پرکاربر و محبوب برای اندروید انتخاب شود.

همان‌گونه که اشاره شد، پیچای تاکید دارد که این نام انتخابی باید با حرف N شروع شود و به این ترتیب با توجه به علاقه گوگل به خوراکی‌ها ممکن است نام اندروید Nutella پیشنهاد مناسبی برای نسخه بعدی سیستم‌عامل محبوب اندروید باشد. با این حساب باید دید در نهایت آیا گوگل سر حرف خود برای انتخاب نام نسخه بعدی اندروید خواهد ماند یا اینکه همان سیاست قبلی را برای انتخاب نام در پیش خواهد گرفت.

droid-life.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مرتضی می‌گوید

    اسم شیرینی و شکلات کم آوردن D: