ال‌جی از سری جدید نمایشگرهای رده‌بالای خود رونمایی کرد

روزگاری بود که مانیتورهای فول‌اچ‌دی جزء محصولات تراز اول بازار به حساب می‌آمدند؛ اما پیشرفت فناوری جایی برای نفس کشیدن شرکت‌ها باقی نمی‌گذارد و این روزها دیگر مانیتورهای فول‌اچ دی به عنوان نمایشگرهای عرف بازار قلمداد می‌شوند، اینجاست که ال‌جی سعی کرده با نمایشگرهای رده‌بالای خود همچنان یکه تاز بازار نمایشگرها باقی بماند.

0

اگر اهل انجام دادن کارهای حرفه‌ای با کامپیوتر هستید و قصد دارید نتیجه کار را درصفحه‌های فوق عریض مشاهده کنید بد نیست نگاهی به محصولات تازه رونمایی شده ال‌جی بیاندازید، مانیتورهای UM88، UC98، و UM88 مدل‌هایی هستند که در کنار صفحه‌نمایش فوق عریض از رزولوشن بالایی نیز برخوردارند.

LG new Curve monitors

ال‌جی در مانیتورهای جدید خود تلاش کرده تا مشتریان مشکل پسند را راضی نگه دارد و مدل‌های UC98 و UC88 این شرکت از صفحه‌نمایش‌ خمیده بهره می‌گیرند، مدل UM88 نیز صفحه‌نمایشی عریض و مسطح دارد. فناوری IPS در صفحه‌نمایش این محصولات تراز اول به کار گرفته شده و برای انجام چندین کارِ مختلف به راحتی فضا در این مانیتورها موجود است.

این مانیتورهای فوق عریض از صفحه‌نمایشی با رزولوشن بسیار بالا بهره می‌برند، قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل یا همان QHD باعث شده تا از لحاظ رزولوشن کاربران حرفه‌ای هیچ نگرانی نداشته باشند، درگاه اتصال Thunderbolt 2 نیز در مدل‌های UM88 و UC98 ال‌جی تعبیه شده است. در بین این سه مدل نمایشگر جدید معرفی شده از جانب ال‌جی، مدل UC88 در دو ابعاد ۲۹ و ۳۴ اینچ عرضه می‌شود و از فناوری FreeSync شرکت AMD بهره می‌برد این ویژگی باعث شده تا این مانیتور بیشتر به کار هواداران بازی‌های کامپیوتری بیاید.

LG34UC98

ال‌جی فکر سلیقه‌های مختلف کاربران را کرده و برای آنهایی که نمایشگرهای فوق عریض را نمی‌پسندند یا اینکه به کارشان نمی‌آید،‌نمایشگرهایی با کیفیت 4K معرفی کرده است. این نمایشگرهای با کیفیت 4K در دو مدل UD68 و UD88 از جانب ال‌جی روانه بازار می‌شوند.

درگاه USB Type-C در این نمایشگرها تعبیه شده و برای افرادی پیشنهاد می‌شود که کارهای ویرایش حرفه‌ای بروی تصاویر و فیلم‌ها انجام می‌دهند. ناگفته نماند که نمایشگر مدل UD88 از ویژگی تنظیم رنگ (Color Preset) و طیف رنگ Rec بهره می‌برد. به این ترتیب کاربران قادر هستند به سرعت رنگ تصویری را که بر روی صفحه‌ این نمایشگر می‌بینند را بر اساس نوع محتوای عکس تنظیم کنند.

به غیر از این ویژگی‌های ذکر شده در حال جاضر خبری از زمان عرضه و قیمت این مانیتورهای جذاب و حرفه‌ای منتشر نشده است؛ اما به احتمال زیاد در مراسم CES 2016 اطلاعات بیشتری از جانب ال‌جی منتشر خواهد شد.

منبع Ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.