درز تصاویر بیشتر از اچ‌تی‌سی وان X9 پیش از رونمایی رسمی

تنها یک روز پس از آنکه یکی از منابع نزدیک به اچ‌تی‌سی مشخصات گوشی میان رده بعدی این شرکت که با نام وان X9 انتظار می‌رود اوایل سال آینده معرفی گردد را منتشر کرد، امروز نیز شاهد درز تمامی تصاویر تبلیغاتی آن هستیم که جای هیچ شبه‌ای در رابطه با ظاهر آن باقی نمی‌گذارد.

0

همان‌گونه که مشاهده می‌شود، اچ‌تی‌سی وان X9 نسبت به سایر اعضای این خانواده از استایلی کمی متفاوت بهره برده و دارای فریمی فلزی است. در این تصاویر به وضوح به کار گیری بلندگوهای BoomSound در قاب جلویی مشخص بوده و منبع منتشر کننده ادعا می‌کند که برای خارج کردن اسلات سیم‌کارت در این محصول به استفاده از سوزن مخصوص احتیاجی نخواهد بود.

New-pictures-of-the-HTC-One-X9-are-discovered-in-China

علاوه بر این شاهد قرارگیری لنز دوربین و فلاش در محفظه ای در قاب پشتی دستگاه هستیم که با دیدن آن ناخودآگاه به یاد نکسوس 6P خواهیم افتاد. البته به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در ساخت این قسمت به جای شیشه از فلز استفاده کرده است.

ایکس 9 قرار است با صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی 1080p عرضه شود. یک پردازنده 8 هسته‌ای MediaTek 6795 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز به همراه دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده و گفته می‌شود درگاه کارت حافظه این گوشی قادر به پشتیبانی از مموری کارت‌های تا یک ترابایت خواهد بود.

دوربین 13 مگا پیکسلی با قابلیت OIS در پشت به همراه دو فلش LED، لنز 4 التراپیکسلی در جلو و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی از سایر مشخصات این گوشی بوده که قرار است با بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 6 مارشملو راهی بازار شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.