آغاز عرضه رسمی گوشی‌های هوشمند Elephone به بازار تلفن همراه ایران

گوشی‌های هوشمند الفون راهی بازار کشور شدند. این موضوع طی نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه و هم‌زمان با بیست‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ اعلام شد.

0

در ابتدای این مراسم محمد لواسانی، مدیر عامل شرکت مهبانگ تجارت شایگان، نماینده الفون در کشور با اشاره به تحولات سریع صنعت تلفن همراه در جهان گفت: «هر سال شاهد رشد چشم‌گیر کاربران دستگاه‌های هوشمند قابل حمل در دنیا هستیم. آمارهای منتشرشده نشان می‌دهنددر سه فصل گذشته سال 2015 میلادی، یک میلیارد و دویست میلیون دستگاه گوشی هوشمند در دنیا به فروش رفته است. نکته قابل توجه در این میان، آن است که در این بازه زمانی از ده تولیدکننده پرفروش گوشی هوشمند دنیا نیمی از آن‌ها چینی هستند.»

Elephone-Iran

وی در توضیح چرایی این تغییر در وضعیت بازار گوشی‌های هوشمند گفت: «برای سال‌های متمادی، کشور چین محل تولید اکثر قریب به اتفاق محصولات الکترونیکی مصرفی در دنیا است و گوشی‌هیا هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تولید دقیق‌ترین و پیشرفته‌ترین ابزارهای همراه برای نام‌های بزرگ آمریکایی، ژاپنی، کره‌ای و اروپایی، متخصصان و کارخانجات بزرگ چین را صاحب تجربه‌ای بسیار ارزشمند و منحصر به فرد در این زمینه کرده و این امر در کنار پیشرفت‌های فنی این کشور باعث شده است تا امروز شاهد یک حرکت پرشتاب در زمینه رشد شرکت‌های چینی در زمینه تولید اسمارت‌فون و عرضه و تقاضای جهانی آن‌ها در بازارهای مختلف دنیا باشیم.»

Elephone-P8000

مدیر عامل مهبانگ در ادامه افزود: «بازار ایران نیز ظرفیت بزرگی برای پذیرش انواع مختلف گوشی‌های موبایل با سلایق متفاوت و توانایی‌های خرید دارد. گوشی‌های هوشمند الفون از ویژگی‌های فنی قابل توجه و در عین حال قیمت‌هایی رقابتی برخوردارند. به همین دلیل، شرکت مهبانگ تجارت شایگان با بررسی کیفیت محصولات برندهای مختلف و در نهایت تعامل مستقیم با شرکت چینی الفون عرضه و پشتیبانی رسمی این برند را به عهده گرفته است.»

Elephone-P4000

بنابر اعلام مدیرعامل مهبانگ تجارت شایگان در مرحله نخست عرضه محصولات الفون، چهار مدل از گوشی‌های این شرکت شاملP8000، P4000، S2 و G9 با پشتیبانی این شرکت وارد بازار کشور شده‌اند و به زودی مدل‎های دیگر برند الفون نیز عرضه خواهند شد.»

Elephone-G9

مدیر عامل مهبانگ درباره نحوه پشتیبانی محصولات الفون در ایران گفت: «خوش‌بختانه با همکاری و تعامل میان شرکت‌های مهبانگ و الفون تمام گوشی‌های این شرکت با پشتیبانی و گارانتی مهبانگ در اختیاران کاربران ایرانی قرار می‌گیرند. بر این اساس، در نظر داریم تا با ارائه خدمات پس از فروش مستقیم مهبانگ، پاسخ‎گوی پشتیبانی مدنظر مشتریان باشیم.»

لواسانی درباره توزیع محصولات الفون در کشور توضیح داد: «به منظور تامین رضایت مشتری، مهبانگ با همکاری فروشگاه اینترنتی بامیلو فاز اول فروش خود را به صورت آنلاین آغاز کرده و در فاز بعدی فروش آفلاین و تاسیس نمایندگی در شهرستان‌های مختلف را نیز به شبکه توزیع خود خواهد افزود.»

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.