تماشا کنید: اولین ویدئو تبلیغاتی ذن‌فون زوم با نمایش قدرت زوم اپتیکال سه برابر

اوایل ماه جاری بود که ایسوس پس از یک سال تأخیر، سرانجام عرضه گوشی هوشمند ذن‌فون زوم که در واقع یک کمرافون است را به بازار آغاز کرد. این محصول اولین گوشی‌های هوشمند جهان است که در قاب پشتی به دوربینی  با قابلیت زوم اپتیکال (3X) مجهز شده است.

0

هرچند این محصول هم‌اکنون صرفاً در تایوان قابل سفارش می‌باشد، با این حال با توجه به قابلیت منحصر به فردش انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور شاهد عرضه نسخه جهانی آن نیز باشیم. در همین رابطه می‌توانید در ادامه شاهد  اولین ویدئو تبلیغاتی ذن‌فون زوم با نمایش قدرت زوم اپتیکال سه برابر باشید.

اصلی‌ترین ویژگی ZenFone Zoom، دارا بودن دوربینی 13 مگا پیکسلی با گشادگی دیافراگم F/2.0 و بهره بردن از فناوری ۱۰-element است که کاربر با کمک آن می‌تواند ۳X زوم و لرزش گیر اپتیکال را تجربه کند. از دیگر قابلیت‌های دوربین این محصول می‌توان به فوکوس خودکار لیزری در کنار فناوری حرکت لنز DynaOptics برای زوم اپتیکال اشاره کرد که با آن می‌تواند از اپتیک ۱۰ عنصری برای دست یافتن به زوم اپتیکال 3X استفاده نماید.

از دوربین این دستگاه که بگذریم، باید بگوییم که ZenFone Zoom دارای صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی باکیفیت فول اچ‌دی است که چگالی تصویر ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. قلب این دستگاه را قرار است پردازنده‌ی ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای اتم از اینتل به تپش درآورد.4 گیگابایت حافظه رم، 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تکمیل کننده مشخصات داخلی ZenFone Zoom هستند.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.