کارمندان گوگل امسال نکسوس 5X به عنوان هدیه کریسمس دریافت می‌کنند

اگر از طرفداران محصولات گوگل هستید باید بگویم که این شرکت جای مناسبی برای کار کردن است بویژه حوالی کریسمس! اگر در جریان باشید این غول تکنولوژی در سال 2011 به هر یک از کارکنان‌ خود یک دستگاه گلکسی نکسوس با کاور پشت سفارشی (پوشیده از آیکون‌های گوگل و اندروید ) هدیه داد.

1

در سال 2012 کارکنان به انتخاب خود یکی از دو دستگاه موتورولا Razr M یا نکسوس 7 مدل 2012 دریافت کردند.  سال 2013 گوگل مجددا به کارکنان خود حق انتخاب یکی از دو گوشی نکسوس5 یا نکسوس7 مدل 2013 را داد و سال گذشته هم ساعت هوشمند اندروید ویر.

اما برنامه گوگل برای امسال یک Nexus 5X برای هر کارمند این شرکت است. هدیه‌ی 300 دلاری فوق‌العاده‌ای برای کریسمس بنظر می‌رسد اما احتمالا کارکنانی که خودشان نکسوس5 ایکس را دارند به شرکت پیشنهاد دهند که در عوض مبلغی را به موسسه خیریه کمک کند.

ما جای دیگری را سراغ نداریم که برای کارکنان یک چنین هدایایی اختصاص دهند اما ممکن است این آخرین سالی باشد که گوگل به کارکنان خود هدیه کریسمسی به این قیمت می‌دهد و  دلیل اینکه می‌گوییم شاید این آخرین سالی باشد که گوگل به کارکنان هدیه کریسمس می‌دهد این است که کسب و کار گسترده‌تری در راه است و از آنجایی که بخشی از این پیشرفت در زمینه مهار هزینه است پس گزینه‌هایی همچون نکسوس 5X پر هزینه از میدان به کنار می‌رود.

ممکن است بعضی‌ها که با عینک بدبینی به همه چیز نگاه می‌کنند این سوال را مطرح کنند که چرا گوگل Nexus 6P که گرانتر است را هدیه نمی‌دهد؟ نباید فراموش کرد که گوگل با اهدای هدایا در ماه دسامبر به کارکنانش احترام می‌گذارد و حسن نیت خود را نشان می‌دهد و مهم 100 یا 300 دلاری که خرج می‌کند نیست.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    چرا مهم دقیقا 100 دلار کمتری هست که خرج میکنه
    من تا تیتر خبر رو دیدم
    گفتم خسیس چرا نسخه ضعیف تر رو هدیه میده