معرفی رسمی نسخه پیشرفته Honor 7 مجهز به اندروید 6

صبح روز گذشته اخبار تائید نشده از احتمال عرضه گوشی‌های سری Honor به بازار ایالات‌متحده توسط هواوی منتشر گردید، این در حالیست که این غول چینی ساعاتی پیش مشخصات نسخه به‌روز شده گوشی هوشمند Honor 7 مجهز به اندروید 6 را بر روی وب‌سایت خود قرار داد.

0

نسخه پیشرفته Honor 7 از ظاهری یکسان نسبت به نسخه اصلی برخوردار بوده، این در حالیست که سخت‌افزار داخلی آن به طرز چشم‌گیری ارتقا یافته است.

بر این اساس نسخه پیشرفته Honor 7 همچنان از نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد که چگالی تصویر 424 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. برخلاف نسخه اصلی که از حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می‌برد، نمونه ارتقا یافته گوشی هوشمند Honor 7 به 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به همراه 3 گیگابایت حافظه رم، تراشه هشت هسته‌ای Kirin 935 و واحد پردازش گرافیکی Mali-T628 مجهز شده است.

شرکت سازنده همچنان معتقد است که بهترین جایگاه قرارگیری سنسور اثر انگشت درست زیر دوربین 20 مگاپیکسلی است که دو فلاش LED آن را همراهی می‌کنند.

از دیگر مشخصات نسخه پیشرفته Honor 7 که قرار است از هفته آینده با قیمت 309 دلاری در بازار چین عرضه شود می‌توان به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3100 که نسبت به نسخه اصلی با سرعت بیشتری شارژ می‌شود، دکمه اختصاصی قابل برنامهZریزی به منظور دسترسی سریع به دستیار صوتی و یا برنامه دلخواه و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 6 با رابط کاربری EMUI 4.0 اشاره کرد.

لازم به ذکر است که پس از عرضه این محصول، قیمت نسخه اصلی Honor 7 با 31 دلار کاهش به 278 دلار خواهد رسید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.