این ژاکت جالب می‌تواند بهترین ابزار جانبی برای تبلت YOGA Tab 3 Pro باشد

تبلت لنوو YOGA Tab 3 Pro به همراه یک پیکو پروژکتور و فیلمی زیبا برای دوستان حتما روز خوبی را رقم می‌زند!

0

با دوستانتان به پارک بروید، ژاکت را از تن بیرون بیاورید و آنرا پشت و رو کنید، از قلاب‌های لباس برای وصل کردن آن به فنس و باز کردن‌اش استفاده کنید. این شما و این هم یک ژاکت نمایشگر لنوو به طول 47 و عرض 24 اینچ که بهترین مکمل برای تبلت یوگا تب 3 پرو است. حالا به تماشای هر آنچه دوست دارید بنشینید. به شما اطمینان می‌دهم که باتری 10.200 میلی‌آمپر ساعت تبلت تا 18 ساعت شما را ساپورت ‌کند پس نگران نباشید.

تبلت یوگا تب3 پرو شهریورماه گذشته رونمایی و دو ماه بعد وارد بازار شد. نمایشگر ال‌سی‌دی 10.1 اینچی با ضخامت 4.6 و وضوح تصویر 1600 در 2560 و تراکم پیکسلی 299 با چیپست‌های 64 بیتی شرکت اینتل مدل اتم Z8500 با چهار هسته 2.24 گیگاهرتز که در کنار حافظه رم دو گیگابایتی‌اش عملکرد مناسبی را به عنوان تبلت میان‌رده رو به بالا ارایه خواهد کرد.

حافظه داخلی 32 گیگابایت است که با توجه به وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی می‌توان فضای بیشتری برای ذخیره سازی فایل‌ها ایجاد کرد. پشتیبانی از شبکه LTE، اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی، دو سنسور قطب‌نما و شتاب‌سنج، وای‌فای، بلوتوث، GPS  و پورت microUSB از دیگر مشخصات این تبلت می‌باشند. این تبلت از دوربین پشت 13 و دوربین جلو 5 مگاپیکسل نیز بهره می‌برد.

لنوو پنجشنبه هفته گذشته از این تن‌پوشِ دوکاره رونمایی کرد و گفت که می‌شود آنرا به همراه تبلت همه جا برد. قیمت 383 دلاری این ژاکت نمایشگر تقریبا با خود تبلت برابری می‌کند. کار طراحی آن به دست Felipe Pantone، Janine Rewell، JeanSpezial و Yogo Honda انجام گرفته و می‌شود گفت به قدری زیبا هست که بتوان سوای از تبلت هم از آن استفاده کرد.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.