آدیداس ربات‌ها را برای تولید کفش‌های خود به خدمت می‌گیرد

پای تولید که در میان باشد، آدیداس واهمه‌ای برای استفاده از ایده‌های تازه ندارد. پیش‌تر از زباله‌های دریایی کفش تولید کرد و حالا گروهی از ربات‌ها را به خدمت می‌گیرد.

0

آدیداس مراحل نهایی کار بر روی پروژه‌ای موسوم به “Speedfactory­­­­­” را سپری می‌کند، کارخانه‌ای در آنسباخِ آلمان که کارگران آن ربات‌ها هستند. در مراحل نخست کار 10 نیروی انسانی برای بررسی جوانب مختلف تولید حضور خواهند داشت گرچه در نهایت هدف اتوماسیونِ 100 درصد است.

آدیداس دلایل خوبی برای روی آوردن به ربات‎‌‌ها دارد که از آن دست می‌توان به مقابله با افزایش دستمزد کارگران در آسیا اشاره کرد. این شرکت از افزایش هزینه حمل و نقل نیز در امان نیست پس چه چیزی بهتر از اینکه مرکز تولید را به بازارهای پرفروش نزدیک کند و از هزینه حمل و نقل راحت شود.

هربرت هاینر، مدیر عامل این شرکت در این باره به رویترز گفت “آدیداس قصد دارد که در آینده تسهیلاتی این چنین را در سراسر جهان راه‌اندازی کند”.

این شرکت قصد دارد طی پنج سال آینده فروش خود را از 600 میلیون به حدودا 1 میلیارد واحد افزایش دهد و ربات‌ها یقینا در رسیدن به این مهم نقش بسزایی خواهند داشت.

geek

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.