درز تصاویر و مشخصات فنی دوربین Nikon D5؛ 153 نقطه فوکوس خودکار همزمان، ایزو 102400

تاکنون شایعات فراوانی در خصوص دوربین عکاسی پرچمدار بعدی شرکت نیکون منتشر شده اما حالا با درز اولین تصاویر تقریباً قطعی و مشخصات فنی این محصول می‌توانیم ایده بهتری از Nikon D5 به عنوان پرچمدار جدید نیکون در بازار داشته باشیم.

0

شایعات در خصوص Nikon D5 از ماه‌ها پیش آغاز شده بود اما خب حالا اولین تصاویر از محصولا تقریباً نهایی منتشر شده و می‌توانیم قضاوت بهتری در مورد آن داشته باشیم.

nikond5 leak 1

بنابر آنچه که در تصاویر مشخص است و می‌توانید آن را با تصویر پائین در مقایسه با نیکون D4S ببینید، برخی جزئیات بر روی بدنه مخصوصاً در بخش بالای دوربین و دکمه‌ها تغییر خواهند کرد. در این بخش شاهد یک دکمه جدید ایزو هستیم و خبری از دکمه MODE در آن قسمت نیست و دکمه ضبط تصاویر ویدئویی هم جابجا شده و به وضوح شاهد حضور میکروفون در بالای عنوان D5 هستیم.

nikond4s

بنابر گزارش‌های منتشر شده، Nikon D5 از فوکوس خودکار 153 نقطه‌ای با ماژول فوکوس کردن جدید برخوردار است که محیط بیشتری را تحت پوشسش قرار می‌دهد و نیکون در پرچمدار جدید خود از ایزو 102400 بهره برده که به نسبت ایزو 25600 در D4S ارتقا قابل توجهی به حساب خواهد آمد.

انتظار می‌رود Nikon D5 در اوایل سال 2016 از سوی شرکت نیکون به بازار معرفی شود و هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری در خصوص آن منتشر نشده است.

petapixel

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.