حیوانات خانگی در آپدیت جدید بازی Fallout Shelter به پناهگاه شما راه پیدا می‌کنند!

از زمان عرضه موفقیت‌آمیز بازی محبوب Fallout Shelter شرکت Bethesda مرتباً این بازی را آپدیت کرده و امکاناتی مانند قابلیت ذخیره ابری بازی، حالت‌های جدید برای بازی و همچنین فستیوال‌هایی مانند هالوین و روز شکرگزاری را اضافه کرده است اما ظاهراً آپدیت جدید بزرگ‌ترین آپدیت ارائه شده تاکنون است که بزرگترین تغییر آن نیز اضافه شدن حیوانات خانگی است.

0

اگر با بازی Fallout آشنایی داشته باشید می‌دانید که می‌توانید با خودتان یک سگ هم داشته باشید. حالا این امکان برای پناه دادن به حیوانات خانگی در پناهگاه Fallout Shelter فراهم شده است.

Major-Update-To-Fallout-Shelter-Introduces-Pets-And-Much-More

حیوانات خانگی خوشحالی افراد را افزایش داده و به سرعت کار و تولید آن‌ها نیز می‌افزایند. در آپدیت جدید اگر از عملکرد یکی از اعضا راضی نباشید می‌توانید او را از پناهگاه بیرون بیندازید! همچنین قابلیت فروش تمامی وسایل با یک کلیک، گفتگوهای جدید بین اعضا و رفع مشکلات و بهبود کارایی نیز از جمله تغییرات دیگر جدیدترین نسخه Fallout Shelter است.

Fallout-Shelter-01

با وجود این‌که آپدیت و خود بازی رایگان عرضه شده اما خریدهای داخل برنامه‌ای در دو هفته ابتدایی 5.1 میلیون دلار آن هم تنها از نسخه iOS برای شرکت Bethesda به همراه داشته است. برای دانلود این بازی جذاب برای اندروید به گوگل پلی و برای آیفون و آی‌پد به اپ استور مراجعه کنید.

Gamespot

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.