ایده سامسونگ برای گوشی هوشمندی با ماژول دوربین قابل تعویض

طی چند سال اخیر شرکت‌های بسیاری در جهت تولید گوشی‌های ماژولار اقدام کرده‌اند و به نظر می‌رسد سامسونگ نیز بر اساس پتنتی که به تازگی به نام این شرکت به ثبت رسیده  قصد دارد در آینده دست به تولید چنین محصولاتی بزند.

0

روز گذشته اسنادی از پتنت تازه به ثبت رسیده توسط سامسونگ منتشر شد که بر پایه آن به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای سودای ساخت گوشی‌های هوشمند تاشو با ماژول دوربین قابل تعویض و دو فلاش زنون را در سر می‌پروراند.

تصاویر ضمیمه شده در این رابطه آشکار می‌کند که ماژول دوربین قابل تعویض سامسونگ امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. به عنوان مثال می‌توان لنز اصلی دوربین گوشی خود را تعویض کرد و یا لنزهای کمکی اپتیکال را بر روی آن نصب کرد. از آنجا که در این تصاویر گوشی‌های مورد استفاده در طرح و نقش‌های متفاوتی رسم شده‌اند، می‌توان انتظار داشت که این قابلیت در سری مختلف گوشی‌های سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد.

بدیهی است که با حذف دوربین پیش‌فرض ضخامت بدنه گوشی به طور محسوسی کاهش پیدا خواهد کرد، با این حال شرکت سازنده در نظر دارد برای ماژول‌های بزرگ‌تر و با دقت بیشتر دکمه سخت‌افزاری شاتر نیز تعبیه کند که همچون تصویر فوق به بدنه دستگاه متصل خواهد شد. همواره بایستی این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ تضمینی در راستای تولید نهایی یک ایده و پتنت به دلایل مختلفی از جمله نبود صرفه اقتصادی وجود ندارد، با این به نظر می‌رسد سامسونگ در واحد R & D خود مشغول کار بر راین این قابلیت است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.