تماشا کنید: ویدئو مدل 3 بعدی از تصاویر رندر شده منتسب به گلکسی S7 پلاس

در چند روز گذشته شاهد انتشار تصاویر رندر شده منتسب به گلکسی اس 7 سامسونگ توسط یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی نزدیک به این شرکت کره‌ای بودیم، حال یکی از علاقه‌مندان به برند سامسونگ نیز بر اساس همین تصاویر که هنوز صحت آن‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد ویدئو مدل 3 بعدی از گلکسی S7 پلاس تهیه کرده است.

0

اگر ادعای شرکت ITSkins درست باشد، گلکسی اس 7 سامسونگ قرار است در دو نسخه با نمایشگر 5.2 و 5.7 اینچی تولید گردد. در همین رابطه می‌توانید در ادامه شاهد تماشای ویدئو مدل 3 بعدی از تصاویر رندر شده منتسب به گلکسی S7 پلاس که چندی پیش به بیرون درز پیدا کرد باشید.

همان‌طور که مشاهده گردید، محتمل است که در ساخت گلکسی اس 7 از زبان طراحی گلکسی اس 6 پیروی شود با این حال قاب جلو و پشت دستگاه توسط پوشش خمیده گلس 2.5D محافظت شده است. علاوه بر این ممکن است کماکان از درگاه یو‌اس‌بی_سی و شکاف کارت حافظه جانی در گلکسی اس 7 خبری نباشد و شرکت سازنده ترجیح دهد که از درگاه یو‌اس‌بی 3 جهت شارژ سریع آن استفاده کند.

گلکسی اس 7 با دارای بودن بدنه‌ای به ابعاد 143.37 در 70.8 در 6.94 میلی‌متر قرار است جا پای گلکسی اس 6 گذارد این در حالی است که نسخه بزرگ‌تر با نام  گلکسی اس 7 پلاس دارای ابعاد بدنه  163.32 در 82.01 در 7.82 میلی‌متر هست؛ پس با این حساب دو از ذهن نخواهد بود که سال آینده از سری نوت صرفه نظر شود و در عوض آن نسخه از گلکسی اس 7 با نمایشگری 6 اینچی راهی بازار گردد.

از دیگر مشخصات احتمالی پرچم‌دار بعدی سامسونگ که گمان می‌رود یک هفته قبل از آغاز به کار نمایشگاه MWC بارسلون و در تاریخ ۲ اسفندماه از آن رونمایی شود می‌توان به ماژول دوربین مجهز به فناوری BRITECELL و نسخه‌ای با بهره‌گیری از پردازشگر اسنپ‌دراگون 820 اشاره کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.