شایعه: پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی با نام پرفیوم، اندروید 6.1 و رابط کاربری سنس 8

1

پیش از این تصور می‌کردیم نام پرچم‌دار بعدی HTC O2 یا One M10 باشد اما ظاهراً اچ‌تی‌سی نام پرفیوم (به معنای عطر) را انتخاب کرده است که البته احتمالاً نام رمز یا codename این گوشی است. به هر حال هنوز آپدیت اندروید 6.1 توسط گوگل معرفی هم نشده و مراسم Google I/O نیز تا ماه‌ها در برنامه گوگل نیست. به هر حال ظاهراً اچ‌تی‌سی از همین حالا کار بر روی نسخه جدید رابط کاربری خود Sense 8.0 را آغاز کرده است.

از نظر مشخصات فنی شایعات در مورد HTC O2 خبر از صفحه‌نمایشی 6 اینچی با وضوح تصویر QHD 2560x1440p، چیپست اسنپ‌دراگون 820، چهار گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، دوربین‌های 20.7 و 5 مگاپیکسلی و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی می‌دهند. البته اندازه صفحه‌نمایش بین 5 تا 6 اینچ واقع‌گرایانه‌تر خواهد بود و اچ‌تی‌سی احتمالاً اسپیکرهای BoomSound و حسگر اثر انگشت را نیز از یاد نخواهد برد. در وضعیتی که One M9 با طراحی تکراری و دوربین نسبتاً ضعیف موج انتقادات و ضررها را به سوی این شرکت روانه کرد ضرورت عرضه یک پرچم‌دار درخور سال 2016 برای اچ‌تی‌سی بیشتر و بیشتر جلوه کرده است.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    نههههههه!6 اینچ بزرگه :(چه خبره 6 اینچ.نهایتا 5.5.