اچ‌تی‌سی: آپدیت اندروید 6 وان M9 پیش از پایان سال 2015 عرضه خواهد شد

معاون ارشد شرکت اچ‌تی‌سی آقای Mo Versi شب گذشته در پستی در توئیتر از عرضه آپدیت اندروید 6 مارشملو برای گوشی وان M9 خبر داد و اینکه تمام گوشی‌های جدید وان A9 با اندروید 6.0.1 عرضه خواهند شد. به طور دقیق‌تر، صاحبان هر دو دستگاه می‌توانند از همین ماه انتظار دریافت آپدیت برای گوشی‌های خود داشته باشند.

1

این روزها بر خلاف انتظار گوشی‌های وان M8 آنلاک، زودتر از گوشی‌های وان M9 در حال دریافت آپدیت اندروید 6 هستند و با وجود اینکه به درازا کشیدن زمان دریافت آپدیت توسط گوشی‌های M9 اندکی عجیب به نظر می‌رسد اما در هر صورت دیگر لازم نیست که کاربران بیشتر از این منتظر بمانند.

اچ‌تی‌سی همچنین وعده داده تا گوشی هوشمند وان A9 به فاصله 15 روز پس از دریافت آپدیت توسط اولین دستگاه نکسوس گوگل، نسخه اندروید جدید را دریافت خواهند کرد. حالا از امروز صبح، آپدیت اندروید 6.0.1 برای دستگاه‌های نکسوس گوگل در دسترس قرار گرفت.

اگر چه اچ‌تی‌سی عنوان کرده که منظورش از 15 روز، 15 روز کاری بوده اما نهایتاً در توضیح بیشتر اعلام کرده که تاریخ نهایی عرضه اندروید 6.0.1 برای اچ‌تی‌سی وان A9هفتم دی ماه خواهد بود.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    فارنت!پرچمدار سال اینده htcخبری هست راجبش؟