گوگل قابلیت یادآوری را به اپلیکیشن تقویم خود اضافه کرد

از این به بعد اپلیکیشن تقویم گوگل امکان یادآوری کارهایی که نیاز به پیگیری در آینده دارند را برای کاربران به ارمغان آورده است.

0

گوگل تاکنون به اپلیکیشن‌های Inbox و Keep خود امکان یادآوری را اضافه کرده است اما تقویم گوگل که به نظر می‌رسید بیشتر از این دو اپلیکیشن به یادآوری نیاز دارد تاکنون از این موهبت بی‌نصیب بود، اما از حالا به بعد کاربران قادر هستند برای امور ثبت شده خود در تقویم گوگل نیز یادآور مشخص کنند.

به این ترتیب کاربران هنگامی که یادآور مشخص می‌کنند، زمان این یادآور در تاریخ مشخص شده نمایش داده می‌شود. لازم به ذکر است که یادآور تعیین شده بر خلاف امکان مناسبت‌ها (event) در تقویم گوگل پس از فعال شدن از بین نمی‌رود و اگر کاربر گزینه اتمام کار را انتخاب نکند، پیغام یادآور برای روز آینده نمایش داده می‌شود.

گوگل وعده داده تا امکان یادآورِ اپلیکیشن تقویم این شرکت در همین هفته برای نسخه‌های iOS و اندروید فعال شود، لازم به ذکر است که نسخه تحت وب تقویم گوگل نیز به زودی به ویژگی یادآور به‌روزرسانی خواهد شد.

یادآورهای ایجاد شده، همانند آنچه تاکنون در اینباکس، گوگل Now و کیپ دیده‌ایم با حساب کاربری گوگل سینک شده و اطلاعاتی را که با یادآورِ مشخص شده نظیر شماره تلفن فردی که یادآور گذاشته‌ایم با وی تماس بگیریم را به صورت خودکار جمع‌‌آوری و نمایش می‌دهد.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.