اندروید 6.0.1 با بیش از 200 شکلک جدید برای کیبورد گوشی‌ها و تبلت‌های نکسوس از راه رسید

استفاده‌کنندگان و علاقه‌مندان به برند نکسوس در جریان هستند که گوگل پیش از هر محصول دیگری قابلیت‌های جدید پلتفرم اندروید را بر روی این سری آزمایش می‌کند. در همین رابطه و بر اساس وعده هفته گذشته مدیر بخش توسعه پلتفرم اندروید Hiroshi Lockheimer، ساعاتی پیش اندروید 6.0.1 برای محصولات منتخب سری نکسوس منتشر شد.

2

آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست گوگل در اندروید 6.0.1 بیشتر بر روی پایداری، امنیت و ارتقا رابط کاربری پلتفرم کار کرده به طوری که اکنون بیش از 200 شکلک جدید به کیبورد گوشی‌ها و تبلت‌های نکسوس اضافه شده است.

emojimation_latest3-

علاوه بر این و بر اساس بررسی‌های وب‌سایت Ars Technica، یکی دیگر از قابلیت‌های افزوده شده توسط اندروید 6.0.1 برای تبلت‌های نکسوس دکمه مستقل ناوبری است که در هنگام باز بودن اپلیکیشن‌ها به گوشه سمت راست صفحه منتقل شده و در شرایط عادی از طریق دکمه سیستمی سمت چپ دکمه هوم قابل دسترس است. دیگر قابلیت اندروید 6.0.1 اضافه شدن امکان “تا زمان زنگ بعدی ” به زیر مجموعه‌های “do not disturb” است که در واقع امکان شخصی‌سازی صدای زنگ در این حالت را به کاربر می‌دهد.

محصولاتی همچون نکسوس 5، نکسوس 5X، نکسوس 6، نکسوس 6P، نکسوس 7 (2013)، نکسوس 9 و نکسوس پلیر از هم‌اکنون می‌توانند به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 را دریافت کنند.

droid-life

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    وای وای داعش منو نخووووووووووووور

  2. علی احمدی می‌گوید

    سلام و تبریک به نکسوس دارهای عزیز :)