انتشار تصاویر بیشتری از گوشی هوشمند مک‌لارن مایکروسافت که هیچگاه به تولید انبوه نرسید!

سال گذشته گزارش‌ها از آماده شدن مایکروسافت برای عرضه گوشی ویندوزفونی با نام کد تجاری McLaren خبر داشتند که ظاهراً نهایتاً به عرضه گوشی هوشمند لومیا 1020 منجر شد.

2

این گوشی هوشمند آن طور که مشخص است یک گوشی هوشمند دوربین محور بوده که از یک دوربین 41 مگاپیکسلی با دو فلش Xenon و LED بهره‌مند بوده است.

McLaren-in-black-and-the-Lumia-1020-in-white

گوشی هوشمند مک‌لارن که با نام لومیا 1030 نیز شناخته می‌شود قرار بوده با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی PureView فلش LED با نسل چهارم قابلیت short-pulse عرضه شود.

Protruding-camera-speaker-and-flash-housing-for-the-McLaren 04

تصاویر منتشر شده که همگی این گوشی هوشمند را در کنار لومیا 1020 به تصویر کشیده‌اند از شباهت بالای آن به این گوشی هوشمند خبر دارند مخصوصاً قاب مشکی دوربین پشتی که محل حضور سنسور دوربین و فلش دوربین است.

Photos-compare-the-cancelled-McLaren-handset-with-the-Nokia-Lumia-1020 03

این گوشی هوشمند همچنین ظاهراً قرار بوده با قابلیتی موسوم به 3D Touch عرضه شود که امکان تعامل با کاشی‌های زنده روی صفحه نمایش بدون لمس آنها را می‌داد و البته هیچ ارتباطی به فناوری بکار گرفته شده توسط اپل با همین عنوان نداشته است.

مک‌لارن هیچگاه رسماً از سوی مایکروسافت عرضه نشد و گزارش‌های منتشر شده خبر از آن داشت که در تیرماه سال گذشته از سوی این شرکت کنار گذاشته شد.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    http://wmpoweruser.com/more-pictures-of-the-cancelled-mclaren-leaks/

    تو این لینک عکسای بیشتری هم هست

  2. Amir می‌گوید

    البته لنز دوربین مکلارن که بنظر خیلی کوچیک تر از لومیا 1020 هست!!!!