تا آمدن خودرو بوگاتی چیرون می‌توانید قایق لوکس 2.2 میلیون دلاری آن را سفارش دهید!

شرکت خودروساز فوق عجیب و غریب بوگاتی هم‌اکنون هیچ خودرویی در خط تولید خود ندارد و ماهها با عرضه نسل بعدی خودرو خود یعنی بوگاتی چیرون فاصله دارد اما این بدان معنا نیست که شما نتوانید هیچ وسیله‌ای در واقع هیچ وسیله نقلیه گرانقیمتی با برند بوگاتی بخرید!

0

اجازه بدهید واضحتر صحبت کنیم. می‌خواهیم از سری قایق‌های لوکس Niniette حرف بزنیم که شامل سه قایق لوکس 13 تا 27 متری می‌شوند و توسط قایق‌سازی پالمر جانسون ساخته می‌شوند و حالا لایسنس این قایق‌های لوکس را با توجه به استفاده از نام Niniette از بوگاتی دریافت کرده است. (Niniette نام مستعار لیدیا بوگاتی دختر اتوره بوگاتی بنیانگذار شرکت بوگاتی است)

004_PJ63_Niniette_Hard_Top_Raised_Profile_Morta_Oak

خب از یک قایق لوکس با برند بوگاتی چه انتظاری می‌رود. در بدنه این سه قایق لوکس از تیتانیوم و فیبرکربن پوشیده شده با رنگ آبی خاص ثبت تجاری شده توسط بوگاتی استفاده شده است. البته انتظار نداشته باشید که قایق‌های لوکس Niniette از نظر سرعت با بوگاتی ویرون رقابت کند. این قایق‌ها با سرعت حداکثر در حدود 70 کیلومتر بر ساعت حرکت خواهند کرد که برای قایق‌های لوکسی با این ابعاد خیلی خوب و سریع به حساب می‌آید.

002_PJ63_Niniette_Open_Rear_3-4_Brown_Bubinga

اگر بخواهیم سراغ قیمت برویم باید اشاره کنیم که کوچکتری اندازه این قایق‌ها یعنی همان مدل 13 متری دو میلیون یورو قیمت‌گذاری شده و برای مدل 19 متری می‌توانید 3.25 میلیون یورو و اگر هنوز قیمت این دو مدل نگرانتان نکرده، برای بزرگترین اندازه یعنی مدل 27 متری هنوز قیمتی اعلام نشده است که مطمئناً ارزان نخواهد بود!

001_PJ63_Niniette_Open_Low_Bow_Brown_Bubinga

البته مطمئناً این قیمت‌ها، قیمت‌های پایه این قایق‌های لوکس است و شامل وسایل و امکانات اضافی و چیزهایی مانند فرمان و دستگیره‌های احتمالاً پوشیده شده از طلا و الماس نخواهد شد و برای سفارشی‌سازی این قایق‌ها باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

اگر به فکر خرید افتاده‌اید (که مطمئناً نیفتاده‌اید!) می‌توانید برای ثبت قرارداد اقدام کنید تا قایق لوکس بوگاتی خود را 12 ماه بعد از Palmer Johnson دریافت کنید و این بدان معناست که به این زودی‌ها و حداقل تا سال 2017 نمی‌توانید یکی از آنها را سوار شوید و بهتر است فعلاً با همان خودرو بوگاتی خود ویراژ دهید و یا به خیالپردازی خود ادامه دهید!

theverge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.