هواوی گوشی هوشمند Honor 7 را در ایران معرفی کرد

نهم تیرماه امسال بود که شرکت هواوی رسما از گوشی هوشمند Honor 7 رونمایی کرد. حالا خبر خوب اینکه این گوشی هوشمند در مراسمی که امروز در هتل پارسیان اوین تهران برگزار شد رسما به به بازار ایران معرفی شد.

1

در ابتدای این مراسم که با حضور اصحاب رسانه و مدیران منطقه‌ای هواوی برگزار شد، رضا آقائی‌نیا مدیر بخش موبایل هواوی در ایران ضمن خوشامدگویی به حاضرین به بیان توضیحاتی در خصوص برند Honor و تاریخچه آن پرداخت.

وی در سخنان خود با اعلام اینکه “برند Honor اواخر سال 2013 توسط هواوی به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی شد، تنها به صورت فروش آنلاین به بازار عرضه می‌شود” خاطرنشان ساخت:” شرکت هواوی در تاریخ 11/11/2015 و در روز موسوم به روز فروش آنلاین در چین توانست با فروش آنلاین 180 میلیون دلاری در یک روز رکوردی جدید از خود به جای گذارد.”

Huawei-Honor-7-05

رضا آقائی‌نیا افزود: “این برند توانسته با عرضه مدل‌هایی با مشخصات گوشی‌های رده بالا و قیمت بسیار مناسب، رتبه یک فروش آنلاین گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد.”

پس از رضا آقائی‌نیا نوبت به کریس سان مدیر فروش الکترونیکی هواوی در منطقه خاورمیانه افتاد تا به بیان توضیحاتی در خصوص این نحوه فروش در بازار بپردازد.

کریس سان در معرفی تلاش‌های صورت گرفته هواوی برای فروش آنلاین در بازارهای مختلف خاطرنشان ساخت: هواوی در سال ۲۰۱۴ موفق به فروش ۲۰ میلیون دستگاه برند Honor از طریق فروشگاه‌های آنلاین شده است که درآمدی بالغ بر ۲.۴ میلیارد دلار برای این شرکت به ارمغان آورده است.

Huawei-Honor-7-07

وی در ادامه تاکید کرد: هواوی با ادامه رشد سریع و چشمگیر خود در این بخش موفق شد تا در نیمه اول سال ۲۰۱۵ به فروش ۴۰ میلیون دستگاه تلفن همراه دست پیدا کند و ۵ میلیارد دلار درآمد را برای این شرکت به همراه داشته باشد.

مدیر فروش الکترونیکی هواوی در منطقه خاورمیانه همچنین در سخنان خود با اشاره به فعالیت چشمگیر این شرکت در این بخش و در مناطقی مانند اروپا، روسیه، مکزیک، چین، هند و ژاپن از برنامه‌ریزی این شرکت برای حضور چشمگیر در منطقه خاورمیانه خبر داد.

در ادامه این مراسم مدیر بازاریابی خاورمیانه هواوی به معرفی گوشیHonor 7 و ویژگی‌های آن پرداخت. وی در سخنان خود خاطرنشان کرد: گوشی هوشمند Honor 7 به صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی و تراکم پیکسلی 423 پیکسل در هر اینچ مجهز است.

Huawei-Honor-7-01

وی افزود: پردازنده 8 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی Hisilcon Kirin 935در کنار سه گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 16 و 64 گیگابایتی (با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی) از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند هستند که از دو سیم‌کارت به صورت همزمان و نسل چهارم شبکه مخابراتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند می‌توان به باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که می‌تواند ظرف 30 دقیقه به حداکثر شارژ برسد،

Huawei-Honor-7-03

مدیر بازاریابی خاورمیانه هواوی اعلام کرد: گوشی هوشمند Honor 7 همچنین به عنوان دوربین اصلی خود میزبان سنسور 20 مگاپیکسلی IMX 230 سونی با گشادگی دریچه دیافراگم F2.0 و قابلیت فوکوس سریع خودکار است که به گفته شرکت سازنده، زمان فوکوس آن تا 0.1 ثانیه کاهش یافته است. این گوشی هوشمند همچنین از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد که با گشادگی دیافراگم F2.4 می‌تواند تصاویری شفاف را ثبت کند.

Huawei-Honor-7-04

وی افزود: Honor 7 به یک دکمه هوشمند به عنوان دکمه پاور مجهز شده که کاربر می تواند با فشار دادن آن به سرعت به نرم افزار مورد علاقه خود دسترسی پیدا کند. همچنین حسگر هوشمند اثر انگشت که در پشت این گوشی قرار داده شده به شما اجازه می دهد در کسری از ثانیه دستگاه خود را Unlock کنید. از سوی دیگر، کنترلرهای حسی و حرکتی نیز در این گوشی امکان جواب دادن به تلفن و عکس گرفتن را از طریق حرکات دست فراهم می سازد.

Huawei-Honor-7-08

وی اضافه کرد: این گوشی هوشمند به لطف طراحی بدنه Air Brushed آلومینیومی حرارت را در درون خود نگه می دارد و به بدنه گوشی منتقل نمی‌کند و اندازه و کلیدهای کاربری آن طوری طراحی شده که کاربر بتواند با یک دست به راحتی با آن کار کند.

Huawei-Honor-7-06

پس از آن نوبت به مراسم پرسش و پاسخ رسید که در مجموع سوالات مطرح شده مشخص شد که قیمت این محصول همچنان نامشخص است و قرار است پس از تشریفات گمرکی و ورود رسمی این محصول قیمت آن رسما مشخص گردد. این گوشی هوشمند قرار است ابتدا در فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا عرضه شده و سپس احتمالا در سایر فروشگاه‌های آنلاین کشور عرضه شود و علاقمندان می‌توانند برای تجربه این گوشی به یکی از نمایشگاه‌های رسمی هواوی در بازارهای معتبر مراجعه کنند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. میلاد می‌گوید

    درود،این گوشی ب مراتب از مدل p8 امکانات و سخت افزار بهتر و بهینه تری دارد همچون حسگر اثر انگشت ، دوربین بهتر ، انتن دهی بهتر،باتری قوی تر و قابلیت شارژ سریع ان اشاره کرد،در ضمن این گوشی بدون گارانتی با قیمت یک میلیون و دویست هزار تومان در بازار ازاد برای نسخه با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در دسترس هست.