سونی لیست بازی‌های قابل اجرای PS2 بر روی PS4 را اعلام کرد

اخیرا در فارنت خواندید که سونی قصد دارد بستری مناسب برای تجربه بازی‌های PS2 بر روی PS4 فراهم کند و حالا خبر خوش این است که این شرکت فهرست بازی‌هایی که از فردا در دسترس قرار خواهند گرفت را رسما منتشر کرده است.

1

بر اساس پُستی منتشر شده در وبلاگ پلی‌استیشن، سونی بازی‌هایی همچون Dark Cloud، Grand Theft Auto: Vice City، Grand Theft Auto: San Andreas ،Rogue Galaxy ،The Mark of Kri ،Twisted Metal: Black و War of the Monsters را بعنوان عناوینی که در دسترس قرار خواهند گرفت معرفی کرده است. قیمت این بازی‌ها از 9.99 دلار تا 14.99 دلار تعیین شده است.

این شرکت همچنین از در راه بودن عناوینی همچون PaRappa the Rapper 2 و King of Fighters 2000 پرده برداشت. بنا به گزارش سونی، علاقه‌مندان می‌توانند این عناوین را با رزولوشن 1080 و با ویژگی‌های بازی‌های PS4 از جمله ریموت‌پلی، Live Broadcast(پخش زنده)، Share Play (که در آن بازیکن میزبان می‌تواند به هرکدام از دوستان PS4 خود اجازه دهد تا به تماشای بازی او بپردازند یا با یکدیگر بازی کنند)، Activity Feeds و قابلیتSecond Screen در کنسول‌های بازی پلی‌استیشن ویتا یا پلی‌استیشن اپ تجربه کنند.

این مساله که PS4 دیسک‌های پلی‌استیشن 2 را ساپورت نمی‌کند نیز تایید شده زیرا این عناوین همگی با ویژگی‌های مدرن بازسازی شده‌اند. پس اگر دیسک‌های پلی‌استیشن 2 را از قبل دارید شانس استفاده از آنها بر روی کنسول جدید را نخواهید داشت و باید نسخه جدیر بازی‌ها را خریداری کنید.

ubergizmo

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهران می‌گوید

    سلام. نمیشه CD قلابی ps2 رو روی ps4 اجرا کرد.( چون CD های ps2 ایران اصل نیست)