گزارش: انتظار تغییرات عمده در طراحی گلکسی اس 7 سامسونگ نداشته باشید!

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که بی‌صبرانه منتظر شاهد تغییرات اعمال شده در ظاهر گلکسی اس 7 سامسونگ نسبت به نسل قبلی آن هستند، بهتر است بر روی موضوع دیگری فکر خود را معطوف کنید زیرا بر اساس گفته‌های منابع نزدیک به این شرکت کره‌ای، سامسونگ بیشتر بر روی سخت‌افزار داخلی و دوربین این محصول سرمایه‌گذاری کرده تا ظاهر فیزیکی آن.

4

بدون شک گنجاندن قابلیت‌های بی حد و مرز می‌تواند فروش موفق نسل‌های بعدی یک گوشی هوشمند را در صورت برآورده نکردن انتظارات کاربران یک برند با خطر روبه‌رو کند و این همان موضوعی است که اپل دقیقاً با آگاهی از آن نسل‌های مختلف آیفون را صرفاً با چند تغییر ریز و درشت راهی بازار می‌کند تا هم بتواند کاربران وفادار خود را حفظ نماید و هم اینکه استقبال از سری بعدی این محصول را تضمین کند.

حال به نظر می‌رسد سامسونگ نیز به این قاعده پی برده به طوری که پس از یک بازطراحی کلی در گلکسی اس 6، احتمالا اکنون نوبت را به ارتقا سخت‌افزاری پرچم‌دار بعدی خود داده و بنابر همین اصل گمان نمی‌رود پیشرفت قابل توجهی در ظاهر کلی دستگاه نسبت به گلکسی اس 6 ایجاد کند.

شرکت کره‌ای سامسونگ در سال 2015 که در حال سپری کردن روزهای آخرین ماه آن هستیم توانست با عرضه سری گلکسی J که تلفیقی از سخت‌افزار قابل قبول و قیمت مقرون‌به‌صرفه را یدک می‌کشیدند درآمد سرشاری را از بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده به دست آورد. حال به گفته یک منبع وابسته به کره‌ای‌ها، سامسونگ تصمیم گرفته به جای صرف هزینه در بازطراحی کلی گلکسی اس 7 نسبت به نسل قبلی، تمرکز خود را بر روی ارتقا سخت‌افزار داخلی آن به خصوص تراشه اگزینوس 8890 که به تازگی نتایج قابل ستایشی را در بنچمارک AnTuTu از خود به نمایش گذاشته معطوف کند. ناگفته نماند برخی بر این باورند که نسخه‌های عرضه شده این محصول در چین و ایالات‌متحده احتمالاً به اسنپ‌دراگون 820 مجهز خواهند شد.

در هر حال موضوعی که تمامی این منابع بر آن هم عقیده هستند، پیروی ظاهری گلکسی اس 7 از زبان طراحی پرچم‌دار 2015 سامسونگ و ارتقا قابل توجه تراشه مرکزی و دوربین آن است. در همین حال برخی بر این باورند که سامسونگ پیش از آغاز به کار کنگره جهانی موبایل بارسلون، از گلکسی اس 7 رونمایی خواهد کرد این در حالیست که به عقیده ما معرفی این محصول در روند برگزاری مراسم Unpacked 2016 کره‌ای‌ها در تاریخ ۲ اسفندماه منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. مهیار می‌گوید

    بگید خودشو خسته نکنه ما هم انتظار چندانی نداریم صبر کنه اپل محصولشو بده شاید تغییری ایجاد کرد

    1. علی می‌گوید

      حالا نه اینکه از اپل انتظاری هست مثلا تو دو تا گوشی آخرش چه تغییری ایجاد کرده جز اینکه خم میشن! :))

      1. Amir می‌گوید

        وا وا و وا
        همه میدونن که سری اس اپل طراحی ظاهری جدیدی ندارن

  2. Amir می‌گوید

    بله دیگه
    دوهزار سال یبار انتظار داشته باشید