وان‌پلاس حالا با ساخت کیس آیفون 6s اپل شما را به خرید وان‌پلاس ایکس دعوت می‌کند!

هرچند در بازارهای جهانی شرکت وان‌پلاس با گوشی‌های قاتل پرچم‌دار و مقرون‌به‌صرفه خود شناخته می‌شود، با این حال بد نیست که بدانید این شرکت در کشور چین طیف وسیعی از لوازم جانبی سایر گوشی‌های محبوب در بازار را هم تولید می‌کند. در همین حال وان‌پلاس به تازگی کیسی برای آیفون 6s را به فروش گذاشته که هدف اصلی آن جذب دارندگان این محصول به سمت  وان‌پلاس ایکس است.

0

این کیس از بافتی موسوم به «ماسه سنگی» بهره می‌برد که تا پیش از این نیز از آن در قاب پشتی گوشی‌های وان‌پلاس و وان‌پلاس 2 نیز به کار گرفته شده بود؛ در گوشه‌ای از این محافظ لوگوی وان‌پلاس و شعار همیشگی “Get a grip. #NeverSettle” این شرکت نیز نقش بسته‌ است که در حقیقت آیفون 6 اس شما را تماماً وان‌پلاسی خواهد کرد!

البته موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود بلکه وان‌پلاس با عرضه این کیس به جز کسب درآمد هدف دیگری را نیز در سر می‌پروراند و آن هم ارسال دعوت‌نامه خرید وان‌پلاس ایکس که در تعداد محدودی تولید و عرضه خواهد شد. با این ترفند دارندگان آیفون هم دارای یک کیس شیک و منحصر به فرد خواهند شد و هم اینکه ممکن است شانس دریافت کد یک گوشی وان‌پلاس ایکس به صورت کاملاً رایگان و یا اینکه نسخه سرامیکی وان‌پلاس ایکس را کسب کنند.

لازم به ذکر است که کیس ماسه سنگی آیفون 6s شرکت وان‌پلاس از هفته آینده با قیمتی برابر با کیس‌های معمولی این شرکت برای گوشی‌های وان‌پلاس معادل 19.99 دلار قابل دسترس خواهد بود. استفاده از این کیس برای افرادی که با بدنه صیقلی و لغزنده آیفون 6s خود مشکل دارند به طور جِد توصیه می‌گردد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.