نسخه اندروید مرورگر کروم در سرعت پایین اینترنت تا 70 درصد در مصرف دیتا صرفه‌جویی خواهد کرد

گوگل اعلام کرد در نسخه آینده مرورگر خود فکری به حال افرادی که سرعت اینترنت پایینی دارند برداشته و مصرف دیتا را تا ۷۰ درصد کاهش خواهد داد.

4

این تمهیدات جدید کاربر را قادر می‌سازد تا فرآیند بارگذاری خودکار تصاویر را غیر فعال کنند، پر واضح است که تصاویر حجم زیادی را از میزان ترافیک اینترنت تشکیل می‌دهند و به این ترتیب صرفه‌جویی تا این مقدار مشخص شده کاملاً مشهود خواهد بود.

جالب اینجاست که این فرآیند بسیار حرفه‌ای و دقیق انجام می‌شود، کاربر کافی است تا بر روی نمادی که در کنار تصویرِ بارگزاری نشده کلیک کند تا مراحل بارگزاری تصویر انجام شود، به این ترتیب شما تنها تصاویری را خواهید دید که فکر می‌کنید برای شما مهم است و تصاویر غیر ضروری در وب‌سایت مورد نظر شما نمایش داده نمی‌شود.

گوگل مدعی است با همین راه‌حل ساده قادر است تا میزان مصرف ترافیک اینترنت کاربران را تا ۷۰ درصد کاهش دهد، این مقدار برای مناطقی که به اینترنت‌های کم سرعت دسترسی دارند بسیار مشهود است. ناگفته نماند که این فناوری در حال حاضر در مراحل اولیه خود به سر می‌برد و گوگل در فاز اول خود آنرا برای کشورهای در حال توسعه نظیر هندوستان و اندونزی فعال می‌کند.

گوگل همیشه سعی دارد تا به هر نحوی که شده دسترسی کاربران را به موتور جستجوی خود راحت‌تر کند، به این ترتیب بدون شک در آینده شاهد فناوری جدید کاهش مصرف اینترنتی توسط مرورگر کروم در سایر کشورها نیز خواهیم بود.

phandroid.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. هشمت الله هاشم پور از هاشم اباد هشتگرد می‌گوید

    خیلی عالیه، خدا قوت میگم به گوگل چروم..

    بسیار عالیست که ۷۰ درصد سرفه جویی میکند،
    فقط اگه میتونستن کاری کنن که همون ۳۰ درصد رو هم مصرف نکنه دیگه حرف نداشت..

    1. Amir می‌گوید

      :?:?:?:?😰😰
      نگرانتم حالت خوب نیست

      1. هشمت الله هشتکی می‌گوید

        نه دیروز زیاد حالم خب نبود، اما به هول و قوی الهی امروز بهترم. متشکرم.

        1. Amir می‌گوید

          عاغا حشمت

          اینطوریه
          ابرو خودتو بردیااااا ????