گوشی هوشمند Oppo A53 با بدنه فلزی و مشخصات فنی یک میان‌رده در چین رسما رونمایی شد

اگر حضور ذهن داشته باشید، اوایل ماه گذشته سازمان TENAA چین، مجهزهای مرتبط با FCC را برای گوشی جدید شرکت Oppo با نام A53 صادر کرد؛ حال دقایقی پیش این میان رده از طریق وب‌سایت شرکت سازنده به صورت رسمی معرفی گردید.

0

همان‌طور که گفته شد گوشی هوشمند Oppo A53 یک میان رده بوده از این نباید از آن توقع ارائه سخت‌افزاری در حد و اندازه پرچم‌داران بازار را داشته باشیم. بر این اساس گوشی جدید شرکت Oppo از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 720p بهره می‌برد که توسط محافظ گوریلا گلس 2.5D از آن محافظت شده است.

قلب گوشی هوشمند Oppo A53 که دارای فریمی فلزی است را قرار است تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 615 با کلاک فرکانس 1.5 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت حافظه رم  به تپش درآورد.

Oppo A53 becomes official in China with metal build, mid-range specs (1)

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی مجهز به فلاش دوگانه، دوربین سلفی مجهز به لنز 5 مگا پیکسلی، حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی، پشتیبانی از نسل سوم و چهارم شبکه مخابراتی در هر دو سیم‌کارت، باتری 3,075 میلی‌آمپر ساعتی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 5.1 با پوسته اختصاصی Color OS 2.1 اشاره کرد.

هنوز اطلاعاتی دقیقی از زمان عرضه و قیمت نهایی Oppo A53 از سوی شرکت سازنده اعلام نگردیده علاوه بر این عرضه نسخه جهانی آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.