درز مشخصات و تصاویر جدید منتسب به گوشی هوشمند Nokia C1

همان‌طور که پیش‌تر اعلام کردیم، نوکیا در نظر دارد پس از سپری کردن بازه محدودیتی که بر مبنای قرار خود با مایکروسافت ملزم به رعایت آن شده، بار دیگر در اواسط سال آینده به بازار گوشی‌های هوشمند باز گردد. در همین رابطه چندی پیش شایعاتی پیرامون جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت با نام NOkia C1 به بیرون درز پیدا کرد این در حالیست که امروز نیز منابع نزدیک به این شرکت فنلاندی مدعی شده‌اند که به مشخصات نهایی C1 پی برده‌اند.

0

موضوعی که بر اساس گفته‌های مدیرعامل نوکیا Rajeev Suri محتمل است، بازگشت زودهنگام این شرکت فنلاندی بر پایه اعتبار برند خود در بازار گوشی‌های هوشمند است. البته این بازگشت ممکن است طبق یک توافق جدید با مایکروسافت بین ابتدا تا انتهای سال 2016 به درازا کشد. در هر حال هفته گذشته بود که شاهد درز شایعاتی پیرامون گوشی هوشمند جدید نوکیا با نام Nokia C1 بودیم در همین رابطه امروز نیز مشخصات احتمالی آن در کنار تصاویر رندر شده جدید به بیرون درز پیدا کرده است.

البته اطلاعات جدید نیز از همان منبع قبلی به بیرون درز کرده از این رو تضمینی در صحت آن‌ها در کار نیست. بر فرض قبول این شایعات، گوشی هوشمند Nokia C1 در دو نسخه ویندوزی و اندرویدی تولید گردیده که هریک سخت‌افزاری متناسب با پلتفرم نصب شده را دارا خواهند بود.

nokia-c1-h1

بر این اساس گوشی جدید نوکیا از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی یا 2K بهره خواهد برد و دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در نسخه مبتنی بر ویندوز 10 است. در سوی دیگر مدل قدرت گرفته از اندروید دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دائمی می‌باشد.

از دیگر مشخصات احتمالی Nokia C1 می‌توان به تراشه مرکزی هشت هسته‌ای کوالکام، دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی و دوربین سلفی مجهز به لنز 5 مگا پیکسلی اشاره کرد. همان‌گونه که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، نمی‌توان صحت این گونه تصاویر و موارد را تائید کرد و هر فرد مسلط به نرم‌افزارهای طراحی همچون فتوشاپ می‌تواند این چنین تصاویری خلق کند؛ پس تنها راه پی بردن به صحت‌وسقم آن‌ها صبر پیشه کردن تا سه ماهه چهارم سال 2016 و بازگشت رسمی نوکیا به بازار موبایل است.

gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.