این احتمالاً تصاویر تبلت Mercury است که مایکروسافت از تولید آن منصرف شد!

در ماهی که گذشت در خبرها خواندیم که شرکت مایکروسافت ساخت تبلت سرفیس مینی را متوقف کرد چون معتقد بود موفقیت تجاری در پی نخواهد داشت.

0

اخبار تازه حاکی از آن است که پرونده‌ی تبلت دیگری هم باز نشده بسته شده است. تبلتی که به لطف وبلاگZنویس معروف ایوان بلس می‌توانیم تصاویری از آنرا هم مشاهده کنیم.

Microsoft-Mercury.jpg

چیز زیادی از این تبلت نمی‌دانیم اما براساس گزارش‌ها نام آن مایکروسافت Mercury است. مرکوری ظاهرا یک جورهایی شبیه به گوشی‌های هوشمند لومیا است. جزئیاتی از ویژگی مایکروسافت مرکوری منتشر نشده اما در تصویر به وضوح دوربینی سیاه رنگ را در پشت گوشی مشاهده می‌کنیم. با کمی توجه بیشتر یک دوربین جلو و دو اسپیکر در انتهای گوشی را نیز می‌توان تشخیص داد.

فرض ما این است که مایکروسافت مرکوری نمایشگری 7-8 اینچی داشته که در اینصورت نسبت به مدل سرفیس کوچکتر است. شاید هم سرفیس مینی و مرکوری یکی بودند؟ در هر صورت، این همان چیزیست که ما هرگز نخواهیم دانست.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.