25 میلیون گیمر ایرانی روزانه یک و نیم ساعت بازی می‌کنند!

سعید عاملی، عضو شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد: 25 میلیون ایرانی به بازی‌های ویدئویی مشغول هستند که روزانه 1.5 ساعت بازی توسط هر نفر صورت می‌گیرد.

0

وی با اعلام این مطلب تصریح کرد: با توجه به این تعداد آمار و استفاده از بازی‌های ویدئویی، به ایجاد مرکز داده بازی‌های ملی نیازمندیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، عضو شورای عالی فضای مجازی از غیر بومی بودن 95 درصد از بازی‌های ویدئویی در بازار خبر داد و مطرح کرد: جمعیت بازی‌کننده‌ها در کشور 25میلیون نفر است که روزانه به طور متوسط 1.5 ساعت مشغول بازی هستند.

عاملی با تاکید بر اینکه ایرانی‌ها بین 30 تا 40 میلیون ساعت وقت خود را صرف بازی‌های ویدئویی می‌کنند، مطرح کرد: در شورای عالی فضای مجازی مطرح شد که علاوه بر اینکه بازی‌های ویدئویی جنبه سرگرمی دارد جنبه آموزشی هم دارد که در این بازی‌ها مهار‌ت‌های زندگی‌های اجتماعی به افراد منتقل می‌شود و انتقال فرهنگ سایر جوامع ایران هم می‌تواند از طریق این بازی‌ها اتفاق بی‌افتد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.