تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Captain America: Civil War [با زیرنویس فارسی]

دیروز را باید روز خوبی برای طرفداران فیلم‌های مارول بدانیم چرا که این شرکت اولین تریلر تبلیغاتی فیلم Captain America: Civil War را منتشر کرد.

3

همانطور که می‌دانید در سری فیلم‌های اونجرز (انتقام‌جویان)‌شرکت مارول، قهرمانان فیلم با یکدیگر متحد شده و تیم اونجرز را تشکیل داده و علیه یک هدف با یکدیگر متحد می‌شوند اما ظاهرا حالا مارول بهانه خوبی برای کسب درآمد بیشتر از این قهرمان‌ها به دست آورده تا در سومین فیلم از سری کاپیتان آمریکا این قهرمانان را رودر روی یکدیگر قرار دهد.

آنطور که از تریلر فیلم مشخص است اختلافات میان کاپیتان آمریکا و مرد آهنی بالا می‌گیرد تا جایی که باعث جنگ داخلی میان اعضای گروه اونجرز می‌شود و تشکیل دو گروه می‌شود

برادران راسو مانند نسخه پیشین کاپیتان آمریکا کارگردانی فیلم Captain America: Civil War که سومین فیلم از سری کاپیتان آمریکا به حساب می‌آید را نیز بر عهده دارند. این فیلم قرار است اردیبهشت ماه سال آینده به اکران در بیاید.

برای اولین بار در فارنت تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی اماده کرده‌ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. از این پس سعی خواهیم کرد تمام ویدئوهای به نمایش درآمده را در صورت نیاز با زیرنویس فارسی منتشر کنیم. مطمئنا اولین تجربه ما خالی از اشکال نخواهد بود که سعی خواهیم داشت تمام آنها را در تجربه‌های بعدی برطرف کنیم.

منبع youtube
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. amin می‌گوید

    نباید انتقام جویان با هم دیگه به جنگ بپردازند باید همیشه با هم باشن و از دنیا محافظت کنن اگه بخوان با هم سر جنگ با هم داشته باشن دنیا به فاجعه میافته

  2. محمدرضا می‌گوید

    اییییییییول.این فیلم عالیه بی صبرانه منتظر اکرانشم

  3. مهیار می‌گوید

    فارنت جان
    بحث زیرنویس رو حتما ادامه بدید. ترجمه این تریلر که عالی بود. منتظر فیلم های آموزشی هستیم.