گوشی هوشمند میان‌رده LG Ray رونمایی شد؛ صفحه نمایش 5.5 اینچی 720p و پردازنده 1.4 گیگاهرتزی

ال‌جی نشان داده این روزها به بالا و پائین بازار تلفن همراه به خوبی آشناست و رمز موفقیت را می‌داند که برای دوام در این بازار نباید تنها به عرضه پرچمداران دلخوش کرد و باید در بازار گوشی‌های میان‌رده نیز حضور جدی داشت. حالا شرکت ال‌جی برای تحقق این امر گوشی هوشمند میان‌رده LG Ray را با تمرکز بر بازارهای برخوردار از شبکه نسل سوم تلفن همراه 3G معرفی کرده است.

0

گوشی هوشمند LG Ray شرکت ال‌جی در ابتدا در بازار کشورهای مشترک‌المنافع منطقه CIS و با هدف حضور در بازارهای 3G عرضه شده و سپس در بازارهای آمریکای لاتین حاضر خواهد شد.

این گوشی هوشمند از همان زبان طراحی رایج ال‌جی یعنی طراحی شبیه به فلزی با جای‌گیری دکمه‌های پاور و ولوم در قاب پشتی گوشی برخوردار است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 5.5 اینچی 720p به همراه پردازنده هشت هسته‌ای 1.4 گیگاهزتزی، یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی برخوردار است.

LG-Ray-02

دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه 3G و باتری 3 هزار میلی‌آمپرساعتی از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است که به اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی مجهز خواهد بود.

lg-ray-1

ال‌جی اعلام کرده که این گوشی هوشمند در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و رنگ موسوم به Titan Black و در دو نسخه از ابتدای سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد. این شرکت هنوز در خصوص قیمت این محصول اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

lgnewsroom

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.