درگاه کارت حافطه میکرو اس‌دی احتمالا با گلکسی اس 7 به سری گلکسی باز خواهد گشت!

در حالی که عدم بهره‌گیری از شکاف کارت حافظه جانبی در جدیدترین پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5، انتظارات برخی کاربران را برآورده نکرد و حتی از جهاتی باعث کاهش میزان فروش این محصولات شد، این احتمال وجود دارد که این شرکت کره‌ای در محصولات جدید تولیدی خود، به خواسته این دسته از کاربران نیز توجه کند.

0

اگرچه هنوز دلیل واضح و رسمی در خصوص علت حذف شکاف بهره‌گیری از کارت حافظه در محصولات یادشده وجود ندارد، برخی از انگیزه‌های مالی سخن می‌گویند. در واقع در صورتی که شما به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید باید پول بیشتری هم به سامسونگ پرداخت کنید اما این تنها یک روی سکه است و ممکن است چالش‌های مهندسی و طراحی نیز در این خصوص تاثیرگذار بوده باشند.

این در حالی است که بنابر گزارش منتشر شده در HDBlog.It، شرکت سامسونگ در حال بررسی روش‌های ممکن برای بهره‌گیری از شکاف کارت حافظه در محصول جدید خود سامسونگ Galaxy S7 است.

با این وجود هنوز هیچ اطلاعات جدیدی در خصوص تغییر احتمالی سیاست‌های این شرکت در خصوص بهره‌گیری از باتری با قابلیت تعویض آسان در گوشی‌های هوشمند تولیدی سامسونگ منتشر نشده است.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.