با اضافه‌شدن پنج زبان جدید؛ گوگل حالا دستخط شما به زبان فارسی را نیز می‌شناسد

برنامه Google Handwriting Input پس از حضور در پلی‌استور گوگل شاهد به‌روزرسانی‌های کمی بوده است. شاید به همین دلیل است که به‌روزرسانی‌های اخیر به نسخه 1.5 و البته نسخه 1.5.1 به‌نظر جدی‌ و همراه با تغییرات بیشتر هستند.

0

به‌روزرسانی اخیر این برنامه، 5 زبان جدید را به لیست 82 زبان فعلی این برنامه افزوده است. زبان‌های عربی، فارسی، اردو، عبری و برمه‌ای زبان‌های جدید اضافه شده به این برنامه هستند.

مدنظر داشته باشید که با انتخاب هر یک از این زبان‌ها به عنوان منبع ورودی در داخل برنامه، باید بسته مربوط به آن زبان را هم دانلود کنید اما با اتمام دانلود و فعال‌شدن، می‌توانید از زبان‌ مورد نظر خود بهره ببرید و ورودی دست‌نوشته شما در هر برنامه‌ای به متن تبدیل خواهد شد. لازم به ذکر است که شناسایی دست نوشته‌ها آنچنان که باید و شاید دقیق نبوده و در صورت عدم تشخیص صحیح کلمه می‌توانید لغت مورد نظر خود را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید اما معمولا جایگزینی به طور خودکار انجام شده و گوگل حتی فرصت فکر کردن برای جایگزینی را به شما نخواهد داد.nexus2cee_google-handwriting-input

در گزارش تغییرات نسخه جدید این برنامه از برطرف شدن مشکلات مختلف مربوط به آن نیز سخن گفته شده است.

دانلود Google Handwriting Input

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.