سونی برنامه این شرکت برای ساخت پردازنده گوشی‌های هوشمند خود را تکذیب کرد

چند روز پیش در گزارشی داشتیم که شایع شده شرکت سونی نیز مانند بیشتر تولیدکنندگان مطرح تلفن همراه برنامه تولید چیپست تلفن‌های همراه خود را در سر دارد. اگر چه همانطور که گفتیم با توجه به برنامه رقبای بازار در این خصوص این موضوع چندان عجیب به نظر نمی‌رسید اما حالا سونی آن را کاملاً رد کرده است.

0

بنابر گزارش‌های منتشر شده، مدیرعامل سونی آقای Kazuo Hirai و در عین حال مدیر سونی موبایل در تایوان این گزارش‌ها را کاملاً رده کرده‌اند.

Kazuo Hirai در گفتگو با یکی از رسانه‌های چینی در خصوص آینده بخش موبایل شرکت سونی با تاکید دوباره مبنی بر نبود هیچگونه تصمیمی برای فروش بخش موبایل این شرکت در آینده نزدیک خاطرنشان کرد که در عین حال این شرکت هیچ برنامه‌ای برای تولید و توسعه چیپست‌های مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند خود ندارد که انجام آن به طور قطع یک حرکت جالب در نوع خود به حساب می‌آید.

در حال حاضر شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و هواوی به طور مستقل به تولید و توسعه پردازنده گوشی‌های هوشمند خود می‌پردازند که برای کاهش وابستگی به شرکت‌هایی مانند کوالکام است. این حرکتی است که حالا می‌توان گفت سونی با هر هدفی که در سر دارد علاقه‌ای به آن ندارد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.