آپدیت اپلیکیشن دوربین اکسپریا Z5 موجب پیشرفت بیشتر عملکرد آن شده است

بر کسی پوشیده نیست که سونی تمام تلاش خود را در جهت ترغیب کاربران به خرید اکسپریا زد 5 به کار گرفته است. این محصول در قاب پشتی میزان یکی از بهترین دوربین‌های به کار رفته در گوشی‌های هوشمند است که قادر است تصاویری بسیار باکیفیت را ضبط نماید؛ حال شرکت سازنده برای این محصول آپدیتی منتشر کرده که بر قابلیت‌های دوربین آن بیش از این خواهد افزود.

0

Sony makes the Xperia Z5’s camera even more spectacular (1)سونی از زمان معرفی سری اکسپریا زد، توجه ویژه‌ای به دوربین پرچم‌داران خود داشت است. بر همین اساس طبق آخرین تست‌های صورت گرفته از سوی آزمایشگاه DxO، پرچم‌دار جدید این شرکت ژاپنی یعنی اکسپریا زد 5 بهترین عملکرد دوربین را با سنسور 23 مگا پیکسلی خود در بین سایر رقبای بازار از خود به نمایش گذاشته است.

حال به نظر می‌رسد قابلیت‌های دوربین این محصول قرار است با دریافت یک آپدیت کوچک بیش از پیش افزایش یابد. این نوید از سوی یکی از مهندسان سونی در وبلاگ رسمی این شرکت اعلام شده است. آپدیت اپلیکیشن دوربین اکسپریا Z5  رابط کاربری آن را به طرز چشمگیری افزایش داده به طوری که اکنون قادر خواهید با یک سوایپ ساده ما بین دو لنز اصلی و سلفی سوئیچ کنید.

در سوی دیگر تنظیمات اصلی اکنون در یک نوار کشویی قابل دسترس بوده و به راحتی می‌توان حالت تصحیح دیجیتال تصاویر را به صورت خودکار یا دستی تنظیم کرد. بر اساس گفته شرکت سازنده این آپدیت صرفاً برای اکسپریا Z5، Z5 پرمیوم و Z5 کامپکت عرضه شده با این حال دیگر محصولات بالا رده این شرکت نیز از طریق این لینک قادر به دریافت آن هستند.

cultofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.