امکان جدید Google Photos برای خالی کردن حافظه گوشی شما با پاک کردن تصاویر

برنامه Google Photos راهکاری مناسب به‌منظور تهیه نسخه پشتیبان و البته سازماندهی تصاویر مختلف بر روی گوشی‌های اندرویدی، پیش روی کاربران قرار می‌دهد. در همین راستا، این برنامه از امروز به قابلیت‌های جدیدی به‌منظور برآورده کردن بیش از پیش نیازهای کاربران تجهیز خواهد شد.

0

پیش از هرچیز وجود گزینه جدید “Free Up Space” در منوی تنظیمات به حذف خودکار عکس‌های ذخیره‌شده بر روی گوشی، پس از ایجاد نسخه پشتیبان در فضای ابری کمک خواهد کرد. به‌منظور تایید این امر که تصاویر مورد نیاز شما از روی گوشی‌ یا تبلت حذف نشوند، باید پیش از انجام این روند، حتما تایید لازم از سوی کاربر صادر شود. همچنین امکان اعمال روند مخفی‌سازی تصاویر موجود بر روی کارت حافظه از داخل این برنامه، به‌نحوی که این عکس‌ها پس از این قابل مشاهده نباشند هم وجود دارد.

در فضای تحت وب نیز می‌توانید تنظیمات ویژه کیفیت بالا (با فشرده‌سازی مناسب) را پس از آپلود تصاویر با کیفیت اصلی آن‌ها، انتخاب کنید. با بهره‌گیری از این روند نه‌تنها فضای ذخیره‌سازی بهینه‌تری در اختیار خواهید داشت بلکه خبری از فایل‌های با رزولوشن کامل و البته به عنوان دشمن اصلی فضای ذخیره‌سازی، نخواهد بود. این قابلیت‌ها از امروز برای برنامه‌ ویژه دستگاه‌های اندرویدی عرضه خواهند شد.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.