وان پلاس وان و وان پلاس 2 در سه ماهه اول 2016 به اندروید 6 مارشملو آپدیت خواهند شد

یکی از کارمندان شرکت وان پلاس در انجمن دارندگان محصولات این شرکت، برنامه به‌روزرسانی گوشی‌های وان پلاس وان و وان پلاس 2 به اندروید مارشملو را برملا کرد.

0

همان‌طور که در جریان هستید گوشی‌های وان پلاس از رام‌های اختصاصی بهره می‌برند، بر این اساس وان پلاس وان از رام سیانوژن مبتنی بر اندروید 5 قدرت گرفته و در سوی دیگر نیز نسل دوم این محصول از رام اختصاصی اکسیژن استفاده می‌کند.

حال یکی از کارمندان این شرکت به صورت رسمی اعلام کرده که هر دو محصول مورد بحث در سه‌ماهه اول 2016 به اندروید 6 مارشملو آپدیت خواهند شد. به نظر می‌رسد شرکت وان پلاس اندروید 6 مارشملو را ابتدا در قالب رام سیانوژن برای وان پلاس وان عرضه خواهد کرد و مدتی بعد نیز آن را مبتنی بر مبنای رام اختصاصی خود توسعه خواهد داد.

دلیل این امر مشکلات به وجود آمده در فروش گوشی‌های قدرت گرفته از رام سیانوژن در بازار هند اعلام گردیده است. در سوی دیگر وان پلاس در پیاده سازی رابط کاربری خود بر روی اندروید 6 برای وان پلاس 2 از API های پیش‌فرض گوگل استفاده کرده به طوری که کاربران از حسگر اثرانگشت این محصول خواهند توانست در جهت پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود نیز استفاده کنند.

در پایان نیز هرچند ارتقا وان پلاس ایکس به اندروید 6 محتمل خواهد بود، با این حال هنوز زمان مشخصی بدین منظور از سوی شرکت سازنده اعلام نگردیده با این حال رخ دادن آن در سه ماه اول و یا دوم سال آینده میلادی دور از انتظار نخواهد بود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.