تیم‌کوک: سرفیس‌بوک به عنوان یک تبلت و یا نوت‌بوک موفق نشده است

مدیرعامل شرکت بزرگ اپل، تیم‌کوک، در روزی که شرکتش عرضه آیپدپروی 12.9 اینچی خود را آغازنمود، اظهار‌نظر عجیبی را در مورد رقیب این آپید، یعنی سرفیس‌بوک مایکروسافت، مطرح کرد. سرفیس‌بوک مایکروسافت یک نوت‌بوک-تبلت هیبریدی با صفحه‌نمایشی 13.5 اینچی است.

1

تیم‌کوک در جمع انجمن فلسفه کالج ترینیتی در کشور ایرلند عنوان کرد که سرفیس‌بوک محصولی است که سخت تلاش می‌کند تا کارایی بیشتری داشته و سعی می‌کند تا هم یک نوت‌بوک بوده و هم نقش یک تبلت را بازی کند که در واقع در هیچ‌کدام موفق نیست و می‌توان گفت که این یک نوع فریب‌کاری است.

این اولین باری نیست که تیم‌کوک یک گجت سرفیس را مورد انتقاد خود قرار می‌دهد. پیش از این، سه سال پیش هم مدیرعامل اپل تبلت سرفیس مایکروسافت را پیچیده و گیج‌کننده خطاب کرده بود.

در سوی دیگر ماجرا تیم‌کوک با ستایش آیپدپرو عنوان کرد که با این تبلت بزرگ، کاربران دیگر نیازی به استفاده از رایانه‌ها نخواهند داشت. علی‌رغم اینکه فروش این آیپد آن‌چنان موفق نبوده و کاربران بیشتر به آیفون‌های پلاس که در واقع فبلت به‌شمار می‌روند علاقه نشان داده، تیم‌کوک اذعان داشته است که آینده روشنی را برای این محصول می‌بیند و امید دارد که رشد آن باز خواهد گشت. وی همچنین در بحث قابلیت‌ها و ویژگی‌های آیپد پرو اظهار داشت که در حال حاضر تنها با یک آیپدپرو و یک آیفون به سفر می‌رود و این تمام چیزی است که بدین منظور لازم دارد.

در پایان این جلسه، تیم‌کوک با بیان این که به‌زودی سرویس پرداخت موبایلی این شرکت، Apple Pay، در ایرلند شروع به‌کار ‌خواهد کرد، گفت: ” کودکان شما در آینده معنی واژه پول را نخواهند دانست”.

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    مسخره