درز تصاویر BlackBerry Vienna؛ گوشی هوشمند اندرویدی با صفحه‌کلید QWERTY و طراحی رایج بلک‌بری

هنوز نمی‌توان گفت که عرضه اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری یعنی بلک‌بری Priv چقدر موفق بوده است؛ اما با این حال تا اینجای کار، کاربران استقبال گرمی از این محصول بلک‌بری کرده‌اند. ظاهراً بلک‌بری از فرصت استفاده کرده و هنوز که تنور داغ است، قصد دارد تا یک گوشی اندرویدی دیگر موسوم به بلک‌بری Vienna را عرضه کند.

0

اخیراً در برخی رسانه‌ها تصاویری موسوم به این گوشی اندرویدی که Vienna کد نام آن است درز کرده که نشان می‌دهد این گوشی از یک صفحه‌کلید کاملاً QWERTY برخوردار است که در جولی دستگاه قرار گرفته است و از همان طراحی رایج و مرسوم بلک‌بری بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که این صفحه‌کلید دقیقاً هم اندازه صفحه‌کلید تعبیه شده در گوشی Priv این شرکت باشد، با این تفاوت که بلک‌بری فضای کاری کمتری را برای آن لحاظ کرده است.

blackberry-vienna-android

این احتمال وجود دارد که بلک‌بری پیش از معرفی و عرضه این محصول جدید طراحی آن را دستخوش تغییراتی نماید؛ بنابراین انتظار می‌رود که دستگاه واقعی با نسخه عرضه شده کمی متفاوت باشد. متأسفانه در مورد مشخصات سخت‌افزاری و سایر قابلیت‌های این گوشی هنوز اطلاعاتی در اختیار نیست.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.