دور زدن قفل صفحه نمایش اچ‌تی‌سی وان M9 به این آسانی هم نیست!

اگر خبرهای فارنت را دنبال کرده باشید حتماً‌ به خبر دور زدن قفل صفحه‌نمایش اچ‌تی‌سی وان M9‌ برخوردید،‌ بر اساس این خبر می‌توان به راحتی این قفل را به اصطلاح دور زد و به اطلاعات گوشی دسترسی پیدا کرد؛ اما از قرار معلوم قضیه به این راحت‌ها هم نیست!

3

در فارنت داشتیم که قفل صفحه‌نمایش اچ‌تی‌سی وان M9 را می‌توان با فعال یا غیرفعال کردن گزینه وای‌فای دور زد، اگر خاطر شما باشد در همان پست از کاربران خواسته بودیم این فرآیند را آزمایش و نتیجه را با ما و سایرین به اشتراک بگذارند.

در واقع آن مطلب بر اساس ویدئویی بود که همین بالا می‌توانید ببینید. بر اساس روش اعلام شده کاربر کافی بود تا به قسمت دسترسی سریع تنظیمات گوشی اچ‌تی‌سی وان M9‌ در حالیکه صفحه‌نمایش گوشی در حالت قفل قرار دارد وارد شوید و سپس گزینه وای‌فای را انتخاب کنید، مهم نبود که با این فرآیند وای‌فای روشن یا خاموش شود، آنچه مهم بود این امر بود که ادعا می‌شد پس از انجام این مراحل قفل صفحه‌نمایش گوشی باز می‌شود.

از قرار معلوم این فرآیند به این راحتی‌ها هم نیست و تغییر حالت وای‌فای اصلاًً ربطی به قفل صفحه‌‌‌نمایش گوشی ندارد. جالب اینجاست که حتی صدای خود اچ‌تی‌سی نیز به شکایت از این قضیه در آمد و در صحبت‌هایی ادعا کرد که کارشناسان این شرکت پس از بازدید ویدئوی باز کردن قفل صفحه‌نمایش اچ‌تی‌سی وان M9 متوجه شده‌اند در این ویدئو رام گوشی اصلی نیست و دستکاری شده است.

به این ترتیب اگر از دارندگان گوشی اچ‌تی‌سی ام وان M9 هستید و خبر پیشین باعث نگرانی شما شد، اجازه بدهید خیالتان را راحت کنیم که از این خبرها هم نیست و قفل صفحه نمایش اچ‌تی‌سی وان M9‌به اندازه کافی سرسخت است!

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. رحمان می‌گوید

    باسلام قفل گوشیما فراموش کردم باحساب جمیل هم باز نمی شه لطفاراهنمایی کنید مدل گوشی اچ تی سی

    1. علی ارغوان می‌گوید

      در این صورت مجبورید فکتوری ریست کنید

  2. احمد می‌گوید

    اکثر سایت ها با این اخبار فقط قصد تخریب اچ تی سی رو دارند و بس… ،، چه موقعی که اچ تی سی گوشی برتر سال شد(وان ام ۷) ،، چ الان که جز ۳ گوشی برتر سال میشه تو ایران فقط بر علیه این کمپانی صحبت میشه،، دلیلش هم اکثرا میدونید..