سونی از مرگ تدریجی بتامکس خبر داد

در میان شاخص‌ترین فرمت‌های اختصاصی سونی که البته موفقیت چندانی هم بدست نیاوردند می‌توان به Betamax، اشاره کرد.

0

کاست‌های بتا همچنان به‌عنوان گزینه‌ای برای خرید، پیش روی کاربران قرار می‌گیرند اما احتمالا این امر تا چند وقت دیگر صادق نخواهد بود و شرکت سونی به‌تازگی اعلام کرده فروش این کاست‌ها را از ماه مارس سال آینده میلادی متوقف خواهد کرد.

این شرکت همچنین عرضه کاست‌های MicroMV ویژه دوربین‌های فیلم‌برداری را در زمان یادشده متوقف خواهد کرد. این در حالی است که تولید این محصولات از سال 2002 متوقف شده است. فروشگاه آنلاین این شرکت نیز اکنون کاست‌های بتا را به عنوان محصولاتی که تولید نمی‌شوند لیست کرده است اما همچنان در وب‌سایت آمازون ژاپن می‌توانید به‌راحتی نمونه‌هایی از آن‌ها را بیابید.MICROMV

آخرین محصولات بتامکس تولید شده، مدل‌های EL-500B، 2L-500MHGB، 2L-750MHGB و البته نوار تمیز‌کننده L-25CLP بودند. این در حالی است که محصولات سری MicroMV با نوارهای MGR60 و نوار تمیز‌کننده MGRCLD به پایان راه رسیدند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.