دانلود کنید/ کیبورد، والپیپرها و سایر اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند پرایو بلک‌بری

بلک‌بری ممکن است بازار خوبی نداشته باشد اما محصولات این شرکت همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، جدیدترین محصول این شرکت کانادایی، بلک‌بری پرایو است که در کنار طراحی زیبا، والپیپرها و اپلیکیشن‌های زیادی دارد، اگر قصد خرید این گوشی را ندارید اما بدتان نمی‌آید والپیپرهای زیبای بلک‌برای پرایو را داشته باشید می‌توانید آنها را به راحتی دانلود کنید.

0

باخبر شدیم کاربران کنجکاو انجمن معتبر XDA موفق شده‌اند اپلیکیشن‌های این گوشی خوش قد و بالا را به صورت جداگانه استخراج کنند، به این ترتیب دارندگان گوشی‌های اندرویدی قادر هستند این اپلیکیشن‌ها را نصب کنند.

blackberry-priv-6 keyboard

بلک‌بری پرایو مزایای زیادی دارد که یکی از آنها صفحه‌کلید این گوشی است. گوشی‌های ساخت بلک‌بری همیشه به صفحه‌کلید‌های فیزیکی معروف بوده‌اند، پرایو نیز از این قاعده جدا نیست اما بد نیست بدانید صفحه‌کلید نرم‌افزاری بسیار کارآمدی در این محصول جدید بلک‌بری تعبیه شده است. این صفحه‌کلید امکانات کارآمدی نظیر پیشنهاد دهنده لغات و اصلاح کلمه‌های تایپ شده را برای کاربر به ارمغان می‌آورد، در کنار این امر ظاهر زیبا و کاربر پسندی نیز دارد.

black berry venice-wallpaper

اپلیکشین‌های لانچر تقویم و هاب (Hub)‌ بلک‌بری را می‌توان از اپلیکیشن‌هایی نامید که کاربران اندرویدی می‌توانند نسبت به نصب آنها به صورت مستقل اقدام کنند. لازم به ذکر است که برای نصب اپلیکیشن بلک‌بری هاب باید گوشی اندرویدی روت شده باشد.
با این همه تعریف و تمجید اگر لانچر پرایو دل شما را برده پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را از این لینک به همراه اپلیکیشن‌ها دانلود کرده و رنگ و لعابی تازه به گوشی اندرویدی خود ببخشید.

صفحه کلید پرایو

Blackberry Services

Blackberry Launcher

تقویم بلک بری

برنامه های دیگر (با نیاز به روت)

پس زمینه اصلی

تمامی پس زمینه ها

phandroid.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.